luni, 11 iunie 2012

Cand crapa cerul... galerie foto

Ahhh, am inceput postarea fara sa stiu unde o duc.. vad eu :P
Ma moleseste vremea, asteptarea vacantei, micile presiuni pentru scoala...

Nu stiu cum a fost in restul tarii, dar azi noapte a tunat si a fulgerat in Timisoara, de parca ar fi iesit toti dracii din iad si ar fi dat chef.
Deobicei imi plac furtunile si chiar ma relaxeaza (intr-un mod ciudat), dar azi-noapte chiar nu am reusit sa adorm. Cu fereastra intredeschisa si perdeaua semi-trasa am auzit si vazut tot spectacolul naturii...si m-a bagat in sperieti! Sperietii mi-au fost gadilati si mai tare cand Dumnezeu a bagat si un traznet, asa, sa se asigure ca lumea nu doarme. Au inceput sa piuie masinile si jur ca am simtit cum podeaua se zguduie, la fel si patul. Am stat putin pana sa-mi dau seama daca sunt electrocutata, daca mai sunt vie :P Exagerez.. dar tot traiesc cu spaima ca paratraznetul-ala-care-nu-stiu-daca-exista de pe acoperisul blocului nu apara pe nimeni...

 

Pentru mine fenomenele astea ale furtunii, fulgerul, traznetul, sunt cam confuze.

Voi dormiti pe furtuna?

Eu am multe amintiri cu furtuni de vara de pe cand eram mica, la bunici... Dormeam cu bunica si ea imi spunea povesti despre cand era ea medic si intalnea cazuri de oameni loviti de traznet... brrr...




In continuare o mica galerie din cele mai frumoase poze cu fulgere <3
Cine zice ca furtunile nu sunt spectaculoase?

sursa
 sursa
 

12 comentarii:

  1. Eu sigur nu dorm pe furtuna!Cand tuna m-as ascunde sub pat dar nu incap!

    RăspundețiȘtergere
  2. Si la noi în MD, a fost groaznic

    RăspundețiȘtergere
  3. pe mine ma sperie tunetele:) brrrrrr!!! si nici eu nu pot sa dorm noaptea cand plouaa :-s

    RăspundețiȘtergere
  4. Da,şi la noi a tunat azi noapte!

    RăspundețiȘtergere
  5. Eu ador sa tune si sa fulgere!
    Asa de bine dorm!<3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. hehe, si eu dorm bine pe furtuna, ploaie, dar cand tunetele si zgomotul depaseste anumiti decibeli deja ma speriu...

      Ștergere
  6. Foarte frumoasa galeria ta de poze !
    O searã minunatã si o sãptãmânã de top îti doresc !
    Ps. am lasat un raspuns pt nedumerirea ta pe blogul meu.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. m-am uitat acum :) interesante interpretarile, mersi de raspuns.
      la fel si tie!

      Ștergere
  7. Eu m-am speriat doar cand au inceput masinile sa piuie ..in rest,imi plac furtunile :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Eu dorm pe furtuna la fel ca un bebelus. Pe mine nu ma deranjeaza furtuna sau traznetele , indiferent de intensitatea lor .

    RăspundețiȘtergere
  9. Îmi plac ploile, nu și furtunile. De cele mai multe ori, furtunile îmi sapă adânc în conștiință, nu știu exact cum să explic, dar cert este că pe timpul furtunilor mi se adâncesc toate depresiile, mai ales dacă sunt singur. De Paști a fost o furtună... mă rog, o ploaie foarte puternică, iar eu eram singur acasă. Foarte urâtă stare!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...