luni, 4 iunie 2012

Cum te pregăteşti pentru vacanţă?

Iată că a venit şi vara... nu doar oficial, căci se resimte şi  în temperatura de afară..
Mereu la început de iunie eu mă văd deja în vacanţă. Ce să zic, m-am şi pus să scot valizele, să le scutur de praf, ba chiar să îmi şi arunc în ele lucruri ce le iau cu mine când voi pleca la mare. E clar că nu mai am stare.
 

În fond pregătirile se fac din timp. Mai ales când trebuie să începi să te pui serios pe exerciţii, tratamente etc pentru a arăta bine în rochie sau shorţi, la ştrand sau pe litoral. În cazul meu trebuie să scap de burtica pusă, de celulită şi vergeturi (da, f**kin` vergeturi la 17 ani!), iar exerciţiile cât şi cremele au nevoie de timp ca să acţioneze.
Sigur că începusem eu mai de devreme cu ele, dar de acum trebuie mărit focul. Ceaiurile multe şi dese sunt foarte importante, nu numai pentru detoxifiere, cât şi pentru hidratare. Eu beau ceai de salvie pentru detoxifiere şi pentru transpiraţia excesivă, ceai verde pentru detoxifiere, şi momentan şi ceai de tei cu muşeţel pentru răceală. În privinţa cremelor-tratament am încercat-o pe cea de la Cosmetic Plant, a cărei rezultate sunt relative, şi am început s-o folosesc din martie. Pentru vergeturi momentan folosesc crema de la Gerovital Plant care are meritul de a-mi fi menţinut cicatricile roz-movalii, adică la stadiul în care mai pot fi înlăturate. Oricum la soare nu am nicio şansă, căci se vor cicatriza şi se vor face albe (permanente).
Pentru cei care trebuie să dea jos din kilograme trebuie să se apuce serios de pe acum. Nu doar pentru a arăta bine, dar e şi mai uşor să suporţi căldura când nu ai prea multe "şunci" pe tine.
 

În privinţa chestiilor materiale, e clar că trebuie gândit din timp de ce ai nevoie pentru locaţia în care te duci. Pentru mine e cea mai plăcută activitate: să fac planuri, liste...Am început cu căutarea hainelor şi altor articole prin magazine, ca să am timp să compar preţuri, să iau ce îi cel mai bun etc. Cu asta m-am ocupat eu în minivacanţa asta. :)

Ei cam asta era de zis.. poate că alţii au alte metode, dar pentru mine e o plăcere să intru într-o stare de "pre-vacanţă" în care să plănuiesc clipele de relaxare care mă aşteaptă după un întreg an şcolar plin de "adrenalină" :)

Voi unde mergeţi şi ce luaţi cu voi?

p.s.Follow me on twitter <<
sursa foto

10 comentarii:

  1. Eu habar nu am unde merg, mi-e gândul la licenţă şi la găsitul unui job. Însă fac planuri pentru fiecare moment care strigă "E vară!": ieşitul la picnic, la plimbare, la ştrand... cumpăr rochii, accesorii şi lucruri care mă fac să mă simt mai bine în pielea mea şi care să mă facă să simt vara din plin.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Lucrurile mici si marunte au si ele farmecul lor :) Iti urez mult succes si o vara placuta!

      Ștergere
  2. eu astept sa termin cu examenele si apoi vreau sa fac o mica excursie pe la Resitaaaaaaaaaaaaaa :D :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. orasul tau de suflet :) mda si eu as vrea sa ma mai plimb prin tara.. da nu prea stiu cum o sa fac..

      Ștergere
  3. Uhh,nu vreau să mai aud de slbăit.Darling,îţi spun sincer că tot anul m-am chinuit să dau jos grăsimea asta de pe coapse.Dar,ca de obicei,n-am reuşit.Cât despre unde merg..cred că la mare anul ăsta(ţinând cont că în cele 2 veri trecute am fost la munte).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cred ca depinde de fiecare organism si constitutie in parte.. Eu pun destul de usor pe mine, dar doar pe burta, coapse si gusa.. Is tare dezechilibrata.. Poate e mai bine sa fii mai plinuta si sa te menti asa. O vara placuta! :)

      Ștergere
  4. Si eu am vergeturi si putin celulita si am 14 ani ! si crede-ma, sunt foarte slaba. Unde plec? cred ca la mare. n-am mai fost de 2 ani :((

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hmm.. e nasol cand faci de asa tanar :( Eu credeam ca numai dupa sarcina iti apar pff.. eu nu am mai fost de 3 ani :(

      Ștergere
  5. Vacanță... utopic termen pentru mine. E o vară plină de examene. Însă am încă timp de câteva mici plăceri. Spre exemplu când ieșeam cu prietenii în oraș și ne prindea ploaia, astfel încât eram nevoiți să alergăm prin ploaie, lucru pe care îl ador. Când norii nu invadează cerul, mă delectez cu apusul (am găsit un loc unde se vede minunat). Iar când timpul ne permite, stăm treji o noapte întreagă în fața scării admirând stelele, luna, iar dimineața urmărim cum se ivește lumina în câteva minute. Câteva din micile plăceri ale vieții care mă fac să mai uit de stresul examenelor, a intrării la facultate, a inevitabilei maturizări!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bine ai venit pe aici! :)
      Frumos ca stii sa te bucuri de natura, de viata, sa scapi de stress. Fiecare are metodele lui :) Iti urez succes la examene, mi-e groaza pentru cand imi va veni si mie randul...

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...