sâmbătă, 23 iunie 2012

Ce purtăm la plajă?

Acum ca a venit vara de-a binelea şi s-a încheiat şi anul şcolar pentru mulţi, majoritatea fugim de căldura oraşului şi ne răcorim la ştrand, bazin sau la mare. Mie personal nu-mi plac ştrandurile, dar asta e altă poveste...

Îmi aduc aminte din verile trecute, sau de la tv, că vedeam mulţi oameni care veneau foarte "echipaţi" la plajă. Cele mai cunoscute exemple sunt piţipoancele "de Dorobanţi" care nu se pot lipsi de straturile de machiaj, cercei aurii xxl, braţări de picior, rochia Luis Bidon etc. Nu mai are rost să lungesc subiectul pentru că e clar că toţi oamenii normali sunt contra acestor apariţii.
 
....Aşa că să vedem ce purtăm? :)
Mie îmi place să fiu cât mai lejeră. Nu-mi plac costumele de baie prea împopoţonate, cu prea multe şnururi. Nu mi-aş lua sandale pe nisip, pentru că nisipul care se prinde între piele şi barete jenează ca naiba. Dar la strand merge.

Brăţările de picior mi se par, sincer, cam de fiţă şi de cele mai multe ori văd cocalare purtându-le..(nu vreau să generalizez totuşi)

Ca accesorii mi se par ok nişte cerceluşi discreţi, sau chiar care să atârne, dar să nu fie grosolani. Ochelarii de soare sunt necesari, dar dacă stai sa te bronzezi (cu faţa) atunci renunţi la ei pentru că te trezeşti cu urme (yuck!). Apropo de bronzat, ai grijă să nu stai la bronzat cu chiloţi normali, iar a doua zi să îţi iei tanga, fiindcă fundurile albe sunt dovadă de prostie. Mai bine procedezi invers: mai întâi tanga, apoi chiloţi normali.

Ca outfit pentru plimbat sau adăpostit la umbră, eu aleg rochiţele din material foarte subţire, scurte, pantalonii scurţi, sporty, topurile albe, vaporoase, eventual o pălărie cu boruri largi. Sincer nu prea ştiu de modă la plajă, mi se pare că hainele potrivite rămân aceleaşi pentru orice an. Mi se par nepotrivite rochiile lungi, mai ales când unele le târâie pe jos, pe nisip. Dacă tot e lungă rochia, atunci să fie extrem de subţire şi vaporoasă, să poată intra vântul pe dedesubt, altfel mori de cald.

Cât despre bărbaţi ce pot să zic? Să nu arate aşa:


În rest pentru bărbaţi nu e greu: boxeri îndeajuns de largi şi lungi, şlapi, nu crocs, ochelari de soare fără mărci la vedere, fără aur pe plajă şi fără să arate unşi si luciosi ca un cozonac a lui bunica :|..

Nu în ultimul rând luăm la plajă loţiunea de protecţie solară şi zâmbetul. ;)

Ce idei aveti voi pentru plaja?

10 comentarii:

  1. Un post gen ,,Like-Dislike".Foarte interesant,sincer,şi mie îmi place să fiu lejeră la plajă,decât să îmi duc nu ştiu câte mii de acesorii cu mine,pe care nici măcar nu le folosesc:))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa pateam si eu.. imi duceam tot felul de haine si bijuterioare pe care pana la urma le uitam in valiza caci la plaja nu vroiam sa ma mai incarc cu ele. Acuma amd ecis de la bun inceput sa fiu lejera, naturala, sa am doar grija distractiei.

      Ștergere
  2. Sunt deacord,ochelarii sunt foarte importanti iar ca costum de baie prefer ceva mai simplu dar cu o culoarea mai vie,caci totusi e vara.Plus la toate cele mentionate de tine, adaug si un balsam de buze cu protectie solara minim spf 10!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Clar, la mine buzele sunt o zona tare sensibila ce trebuie mereu hidratata.. :)

      Ștergere
  3. In ptimul rand, cand te duci la plaja trebuie sa-ti iei costumul de baie. Eu am vazut pe una care nu-l avea. :)) Apoi, haine cat mai subtiri, cum ai zis si tu.
    P.S.: urasc fetele machiate la piscina !! doamneee, cum vrei sa te bronzezi fato cand ai tona de fond de ten pe fata? Poate se simte cineva. :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) Da, buna asta.
      Ai dreptate, daca tot vrei sa iti corectezi putin tenul atunci dai cu un concealer pe pete si cosuri si eventual un pic de fdt uniformizant cu spf.
      Eu nu le suport pe pitipoancele alea ce se dau cu autobronzant si apoi isi coloreaza buzele in rozul ala aprins, trantesc kilu de pudra pe fata si isi fac si ochii cu o intreaga trusa de machiaj. Eww!

      Ștergere
  4. Mi-am adus aminte de un nene italian întâlnit pe o plajă din Budva: era omul asortat cu steagul Italiei, de la ramele ochelarilor, brăţară de cauciuc, slip şi papuci, toate în culorile steagului :)) A fost o apariţie cel puţin ciudată!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) Na, pai era patriot omul :)) Sa se stie!

      Ștergere
  5. Ce crucioaca are ala =)) .. eu la plaja nu port nici un accesoriu in afara de ochelari de soare, ca mie frica sa nu le pierd :D. De obicei imi iau costumul de baie, un tricoul larg si subtire si slapii :-).
    Ma enerveaza astea care fac topless si in jur copii de 5-8 ani si bosorogi, adica doamna, du-te si tu la plaja de nudism, nu aici sa faci show.. sau cocalarii care se aduna vreo 10 pe metru patrat si incep sa bea bere si sa arunce peturile pe nisip .. :(
    Ps: Mie Crocsii mi se par adorabili :))) .. :P.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, intr-adevar e cel mai enervat sa vezi la plaja femeile cu sanii atarnati, dezbracati, ca sa nu mai zic de tineretul pitiponc ce nu poate fara galagie.
      Hehe, esti prima care o intalnesc sa zica ca papucii aia sunt draguti. Ma rog, fiecare cu gusturile lui :)

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...