sâmbătă, 12 mai 2012

Si castigatorul Romanii au Talent sezonul 2 este...

...Cristian Gog!!
 
Mentalistul care, cu puterea concentrarii mintii a indoit linguri, a folosit telepatia pentru a sugera oamenilor gandurile sale si a "murit" in direct, la televizor, oprindu-si inima pentru cateva secunde.

Nu cred ca e magie, nici fantastic, nici supranatural. E natural si presupune dezvoltarea relatiei creierului cu centrii energetici ai omului, accesarea unor niveluri superioare ale mintii, multa psihologie, credinta, vointa si , sa fim seriosi, si putina arta intr-ale iluziei.

Tot respectul meu pentru talentele incontestabile si munca depusa a celorlalti, dar cand cineva vine cu o asemenea aptitudine, te inclini. E ceva ce nu vezi toata ziua.

p.s. Numai eu m-am excitat toata cand am auzit ca l-au invitat pe Razy Gogonea? :D Si a facut numarul lui celebru! <3




Later edit: Am citit comentariile de pe facebook, desi mi-am propus sa nu o fac pentru e clar ca se va comenta. Dar pe bune, si acum comentati? Am inteles ca anul trecut s-a votat pe caz social, bla bla, ca nu avea talent, bla bla, dar PE BUNE acum? Voi sustine sus si tare: FIECARE DINTRE CEI CARE CONSIDERA CA TOT CE FACE UN MENTALIST  ESTE O MINCIUNA, ESTE SUPERFICIAL SI NU GANDESTE MAI DEPARTE DE PROPRIA PERSOANA. GROW UP, PEOPLE! Universul e mare si multe ne sunt necunoscute! Cine suntem noi de le stim pe toate?

14 comentarii:

  1. Acest om a avut o reprezentaţie incredibilă,şi la propiu şi la figurat!Telepatie?Şi.a oprit inima?Asta e absolut fantastic,nu aş fi crezut că un om poate să facă aşa ceva..şi să pară atât de magic!

    RăspundețiȘtergere
  2. Genial! Chiar merita sa castige.

    Dee.

    RăspundețiȘtergere
  3. Ceea ce a facut el nu mai poate face nimeni . Ma bucur ca el a castigat marele premiu . Merita in totalitate...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt sigura ca mai exista astfel de mentalisti in restul lumii. Dar la noi e deocamdata unicat. :)

      Ștergere
  4. M-a impresionat si pe mine ce a facut cand i-am vazut numarul, dar apoi cand am citit pe un site cum a facut, parca am ramas cu o impresie aiurea.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hmm.. sa caut si eu, desi multi scriu tampenii, din rautate. Nu mai stii unde ai vazut?

      Ștergere
    2. http://www.libertatea.ro/detalii/articol/secret-trucuri-magie-cristian-gog-cum-a-facut-393859.html uite aici sunt toate trucurile.

      Ștergere
    3. Mersi, am citit acum.. e drept ca tot ce scrie pare adevarat, desi nu as fi dat crezare.. eu am presupus ca el,declarandu-se mentalist, face totul pe bune. Diferenta de opinie ce mi-am creat-o de cand am scris postul si pana acum, se datoreaza faptului ca am vazut ca el insusi a declarat ca face iluzionistica si foloseste trucuri. Pacat totusi, fiindca oameni care chiar reusesc sa citeasca ganduri, sa foloseasca telepatia sau sa faca pariu cu viata exista... E drept, cum zicea cineva mai jos, ca pentru asta trebuie mult exercitiu.
      Cu toate astea, nu poti spune ca tipul nu-i bun, caci a muncit mult sa faca asemenea showuri. Nu-mi iau cuvintele inapoi.

      Ștergere
  5. nu m-0am uitat, dar asta mi se pare chiar ciudat :D

    RăspundețiȘtergere
  6. "oprirea" inimii se poate face.
    foarte greu, dar se poate. nu se opreste de tot, bate cu o frecventa de 2-3 batai pe minut.
    e ca otravirea aia controlata cu peste blowfish.
    de fac aia zombie etc.
    dar sa faci asta doar prin exercitiu, e ceva fantastic.
    niciun yoghin n-a reusit asta decat dupa ani si ani de incercari.
    dar cristi e tanar.

    iar cu geanta aia...
    plm, nu am explicatie logica.
    oricum daca ma intreba pe mine, ii ziceam ceva total anapoda.
    ii ziceam praz sau o pisica moarta, ceva.

    dar de riobotelul de pe 2 ce ziceti?
    sau de nerdul ala cu blindfold speedcubbing?
    e el recordmen mondial acu?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da, e de luat in cosiderare si otravirea.. prin exercitiu e probabil, pana la urma nu si-a oprit inima foarte mult, deci avea sanse sa reuseasca, de ce nu? ramane mister deocamdata.

      da, dar ideea este ca el le transmitea prin telepatie juratilor un anumit gand, iar ei il percepeau inconstient. totodata sunt convinsa ca el le-a studiat psihologia si si-a dat seama de ce raspunsuri ar putea da. pana la urma nu au zis ceva ce nu ar fi zis in mod normal. e o abilitate si asta.

      mi-au placut amandoi, mi-a placut tot podiumul.

      Ștergere
  7. Am văzut câteva din numerele sale ăcute şi de Keith Barry pe Discovery. Nu am zis wow, dar... nu era ceva nou. Mie personal mi-au plăcut mai mult dansatorii :D

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...