duminică, 6 mai 2012

Secrete din culise, pt 2

Asa de duminica, sa radem...



emo fete nebune - try Samara ;)


basmele pamantului - huh?



baieti frumosi 21 ani - haloo, ce-i blogul meu? site de matrimoniale?

actrite latex - eee, si eu vreau s-o vad pe megan fox sau pe scarlet johannson in latex

sa mise descarce poze cu selena gomez de poze vreau - mai multa coerenta sa te inteleaga si Mr. Goagăl

scaunul lui dumnezeu alunis colti - o combinatie cel putin dubioasa

pastile emo - se face asa: se ia o ampicilina, se desfac cele doua parti, se goleste praful din interior si se inlocuieste cu pulbere de cianura, se inghite si se asteapta moartea :)



babe goale - no, thanx

cea mai mare coropisnita - *nothing to do here*

burti de femei grase - na poftim, tot tu esti cel cu fetisul cu babele goale de mai sus?







poster manele - mi-e greu sa-mi imaginez cine are vrea sa aiba pe perete, deasupra patului, un poster cu Minune sau Guţă



poze baieti 13 ani emo - ca la 13 ani si stii cat de grea e viata...

fete frumoase 14 15 ani emo - acuma pe bune? NU SUNT SITE DE MATRIMONIALE!..and the amount of "emo" searches is too damn high :|


imagine un om sta sub copac si se gandeste la un rai din ba - ba...con? ba...loane? :D

 
p.s. Expresiile ingrosate transcrise mai sus sunt preluate din statisticile de cautari Google, care a gasit rezultate in continutul postarilor mele.

10 comentarii:

  1. babe goale
    =))
    mi-a placut postarea!

    Dee.

    RăspundețiȘtergere
  2. Răspunsuri
    1. :)) mda, asa se pare.. dar zau ca nu stiu de ce "emo" are atata legatura cu continutul blogului meu in viziunea google

      Ștergere
  3. Răspunsuri
    1. da, si inca asta nu-i nimic.. cred ca aia de la google cand se uita la un rezumat al saptamanii despre cautarile efectuate, isi iau popcornul si sucul si se uita ca la comedie la statistici :))

      Ștergere
  4. :)) chiar m-a amuzat postul asta.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur, asta era intentia :) Si bine ai venit pe aici!

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...