joi, 31 mai 2012

Scuze, esti fată sau băiat?

Nu vreau să fiu răutăcioasă.. chiar nu vreau.. dar..

Fetelor, de ce nu vă aranjaţi să arătaţi ca nişte fete?
Baieţi, de ce nu vă aranjaţi să arătaţi ca nişte băieţi?
 

Deja am văzut de vreo 3 ori pe stradă persoane cu sex neindentificabil ori cu un aspect înfiorător (şi nu, nu erau oameni ai străzii). Acele persoane chiar nu sunt conştiente de asta, sau chiar nu le pasă de ele?
Probabil ambele variante, în multe cazuri. Păcat... Nu vreau să sune superficial, dar chiar contează aspectul câteodată. Poate sunt persoane admirabile la interior, dar dacă au ajuns să nu le pese deloc de ele şi de viaţă, încât să ajungă în aşa hal, atunci nu ştiu ce poţi scoate de la ele.



Dacă aş reuşi "să pun mâna" pe o persoană de felul ăsta şi să mă împrietenesc cu ea, atunci clar aş încerca să o ajut să-şi recapete aspectul. Dacă eşti fată, dar nu ai trăsături foarte feminine, atunci machiajul şi vestimentaţia e soluţia. Puţin timp petrecut în faţa oglinzii chiar nu strică!


 
Mai sus, veşnica enigmă :) Care e fată?

p.s. Follow me on twitter !

16 comentarii:

  1. Mie mi se pare amuzant că unii băieţi se îngrijesc mai mult decât fetele, apoi nu arată nici a băieţi, nici a fete :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) si asta e adevarat.. personal nu-mi plac tipii prea ingrijiti, nu as suporta sa am una stfel de iubit, dar mnah e decizia fiecaruia..

      Ștergere
  2. Cred ca prima e fata...buzele ar fi un indiciu.

    E importanta imagine. Mama imi spunea: "O femeie trebuie sa arate bine chiar si in bucatarie."

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dragut :) Am mai auzit-o pe undeva. Pana la urma aspectul fin, pielea placuta la atingere, fata proaspata, parul curat sunt chestii care dau charm femeilor si atrag barbatii.

      Ștergere
  3. Sunt multi care cred ca aspectul fizic nu conteaza, insa chiar asa?:| Adica prima data se vede exteriorul si, chiar daca nu e prea indicat, acesta ne influenteaza deciziile... Nici sa exagerezi cu make-up'ul nu e bine, dar totusi, nici sa nu iti pese deloc de tine si de ce cred altii cand te vad.
    Imi plac tare mult articolele tale, ma provoaca sa imi spun punctul de vedere si au acel ceva care ma face sa le citesc fara sa imi fuga gandul la altceva:).

    Dee.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Din pacate chiar te izbeste puternic prima impresie lasata de aspect..
      Ma bucur si iti multumesc :) Incerc sa nu plictisesc lumea.

      Ștergere
  4. Gandesti ca mine !!!! si cred ca in prima poza e fata

    RăspundețiȘtergere
  5. Ai dreptate,şi aspectul contează uneori!Eu zic că fata e cea din stânga!:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ok.. deja toti ati zis ca e prima :P cred ca si faptul ca e mai deschisa la culoare te duce in primul rand la gandul ca faţa mai alba e fata.

      Ștergere
  6. Sunt de acord cu tine. Daca nu iti place sa te machiezi, pune-ti pe tine o rochie diafana sau o pereche de sandale cu toc si o geanta chic. Aranjeaza-ti parul in bucle frumoase si tot o sa se vada diferenta.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da, clar, si hainele sunt o parte importanta a aspectului.. orice mic detaliu care te ajuta sa arati ingrijit, conform varstei si sexului.

      Ștergere
  7. cred ca fiecare ar trebui sa aiba grija de el, asta arata ca esti educat si ca te respecti in primul rand pe tine...parerea mea.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt de acord. Nimanui nu-i prea place sa aiba de-a face cu o persoana care nu are respect de sine.

      Ștergere
  8. 1 e fata:)) si da am vazut si eu persoane de genu' :)) dar na, poate unele fete asa sunt ele baietoase:-? :)) ce stiu eu ce am in cap :))

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...