marți, 22 mai 2012

Să nu cumva să-ţi pui fundul preţios acolo!

De câtă vreme circul frecvent cu tramvaiele am observat o anumită mentalitate specifică mijloacelor de transport în comun: lumea nu se aşază pe scaunele care li se pare lor că au o pată sau picur de apă sau pur şi simplu dacă au un bilet aruncat pe ele.

Ca să fiu sigură că nu greşesc sau exagerez am făcut şi un experiment, repetat de 2 ori. M-am aşezat pe scaunul dinspre culoar (la perechile de scaune), alegând un scaun care să pară dubios, lângă mine. Şi tramvaiul se umplea, lumea se înghesuia, iar eu stăteam bine mersi liniştită pe scaunul din dreapta. Ei presupuneau că de aceea m-am pus eu la culoar, în loc să mă pun la fereastră, fiindcă scaunul celălalt are ceva. Şi a mers.. rânduri de persoane treceau fără să-şi ceară voie să se pună jos. Ba chiar a doua oară, am auzit pe cineva comentând că vrea să treacă de altcineva să se pună pe scaunul liber de lângă mine, dar din privirea celuilalt se înţelegea ceva de genul: "nu e curat, de ce crezi că eu nu m-am pus?".

Apoi alta îi cu scaunele "murdare" de picuri de apă, când plouă afară. Înţeleg dacă scaunul e chiar băltit, picurii sunt mulţi şi mari, dar dacă îs 1-2 picuri ce bai are? Oricum afară plouă, totul e ud, tot te stropeşti de ploaie. Dar nu, să nu cumva să-ti umezesti puţin fundul, că poate crede altcineva că te-ai pişat pe tine.


 
Aşa mă enervează când îi văd pe câte unii ce se strâmbă. Când te pui pe un scaun dai cu mâna înainte şi dacă cumva ţi s-a luat ceva pe mână, ok, nu te pui.

Asta e cu mijloacele de transport în comun. Trebuie să fii conştient de la început că da, nu-s curate, nu-s sigure, nu-s plăcute mereu, nu-s impecabile şi nu începi să faci tot felul de mutre de mademoiselle. Dacă nu-ţi place să călătoreşti o dată cu alţi oameni de toate condiţiile sociale, cu toate mirosurile posibilie şi cu cele mai dubioase niveluri ale igienei, atunci mergi pe jos sau cu maşina!

7 comentarii:

  1. ce loca esti:)).tare postarea:P.o sa fac si eu experimentul asta;))

    RăspundețiȘtergere
  2. Ohh Doamne,urăsc mijloacele de transport în comun!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nici eu nu-s fana lor nr 1.. :| da' n-am ce face.

      Ștergere
  3. Totusi ..nu te poti aseza pe un scaun murdar. Adica poti sa ramai cu o dita mai pata pe pantaloni si sa nu te poti schimba pana seara.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. eu stiu, dar hai sa fim seriosi? de cate ori vezi un scaun in halul ala de murdar si baltit de ceva substanta? adica deobicei daca nu e nimic lipicios sau lichid pe el, e clar ca nici nu ai cum sa te murdaresti. iar ca sa vezi daca e ceva ce se ia, cum am zis si in postare, poti sa dai cu mana inainte, dar nu stai ca sfinxul langa el si te incapatanezi sa ocupi culoarul pt ca ti se pare ca e ceva pe el.

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...