luni, 28 mai 2012

Ceapa sau pastila ?

 
Pfiuuu, iar am răcit.. Mă doare gâtul, tuşesc, îmi trag nasul într-una şi tot restul tacâmului...

Din weekend am început să iau antibiotice şi siropuri de tuse (de la mama), dar şi să mănânc usturoi şi ceapă (aici a intervenit tata). Aşa că sunt înbuibată cu di tăti că nu ştiu cum ar mai putea răceala să supravieţuiască prea mult.

Dar sunt tare curioasă până la urmă cine câştigă lupta? Medicamentele sau leacurile naturale? Deobicei ampicilina mă ajută şi intervine în forţă, pe când siropurile de tuse sunt când cum... Momentan iau unul care pare să-şi facă efectul, dar am luat în trecut şi unele care le luam mai mult pentru gustul lor dulce :)) Pastilele Strepsils îmi dau impresia că îşi fac treaba, cel puţin se simt bine în gură.. Dar nu sunt sigură de efect.

De cealaltă parte şi usturoiul e un tare bun desfundător de nas. Lămâia îţi dă o porţie sănătoasă de vitamine, dar nu mă ajută cu nimic când am betegit deja. Mierea are efect trecător pentru gât, nu durează. Ceaiurile sunt din nou trecătoare, dar o porţie de hidratare nu strică oricum.

Cam astea sunt constatările mele până acum.. La voi cum e.. ce preferaţi să luaţi pe răceală?


...Până una alta profit de răguşeală să urlu pe piese metal.. mă simt ca un rockstar :P

10 comentarii:

  1. Ţin minte când am fost mică mi-a făcut mama un ceai de cepe de s-a speriat răceala:))
    Eu când sunt răcită iau Augmentin, dar fiecare organism reacţionează în felul lui. Cred că ar trebui să iei ce zice doctorul.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am auyit si eu de ceaiul de ceapa.. dar stiu ca are gust oribil :|
      Faza e ca la mine mama e doctorul..

      Ștergere
  2. Usturoiul si ceapa nu au ce sa strice.
    Sunt printre cele mai puternice antivirale autohtone.

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu mănânc multe fructe când sunt răcită... asta după ce până atunci nu mănânc fructe aproape deloc. În rest, ceaiuri, siropuri şi medicamentele recomandate de medic.

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu stiam de faza cu usturoiul, ca desfunde nasul .:)) eu merg la doctor cand sunt racita tare. si stiea ea ce sa-mi dea :))

    RăspundețiȘtergere
  5. Eu zic să iei ceea ce îţi recomandă doctorul!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pai doctorii in general nu recomanda leacuri naturiste, ci numai medicamente.. si ceea ce vor ei. Ma rog, nu-i cazul meu ca o am pe mama.

      Ștergere
  6. Paii..eu nu prea racesc :)) Deci sunt norocoasa.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...