vineri, 4 mai 2012

Lista mea de carti preferate

Nu am citit extrem de multe carti pana acum, dar pot face un fel de top al cartilor mele preferate :)


12.Cei 3 muschetari - Alexandre Dumas [eram indragostita de D'Artagnan :)]

11.Seria Amurg - Stephanie Meyer [oricate critici negative ar avea, eu sunt fascinata de vampiri si de povestile de dragoste fantastice] 

10.Dracula - Bram Stocker [ok, nu am terminat-o inca, dar stiu ca imi va placea la nebunie!]

9.Ciresarii - Constantin Chirita [tot din categoria cartilor copilariei, nemuritoare, cred ca nu te poti numi roman cu adevarat daca nu ai citit vreodata cartile astea si Toate panzele sus! de Radu Tudoran :)]

8.Tom Sawyer + Aventurile lui Huckleberry Finn - Mark Twain [cum sa le scot din top? au fost cartile copilariei mele si le-am recitit de zeci de ori :) ] 

7.Gazda - Stephanie Meyer

6.Winnetou - Karl May [toate cartile si derivatele din jurul acestui personaj]

5.Veronika se hotaraste sa moara - Paulo Coelho

4.Cartea Mironei - Cella Serghi

3.Crima din Orient Expres -Agatha Christie [+ in general toate cartile ei]

2.Agonie si Extaz - Irving Stone


1....ta daaa:

...
...
Harry Potter - J.K.Rowling
 
[Ma declar definitiv si pentru totdeauna indragostita de aceasta carte si lumea ei minunata. O iubesc pentru simplul motiv ca am citit fiecare carte de cel putin 5 ori cu aceeasi placere, si la varste diferite, iar mama s-a declarat si ea fascinata de aceasta serie, cartea nu poate fi detronata in topul preferintelor mele :) ..dar o iau ca pe o provocare...]

La voi cine troneaza?

p.s. Maine merg la scoala.. nu am mai mers la scoala sambata de prin clasa a 7-a, a 8-a.. :| Cum suportau parintii nostri?

10 comentarii:

  1. Harry Potter? De ce adora atat de multi seria asta?:))
    Chiar ai citit Cartea Mironei?:) De cand incerc sa gasesc pe cineva care a citit cartea asta. De curiozitate, cum ti s-a parut?

    Dee.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu stiu de altii, dar pentru mine universul din HP este perfect..imi place totul in cartile astea :)

      Da am citit-o, desi dupa ce am avut o tentativa esuata cand eram mai mica... Mama m-a impins de la spate si nu mi-a parut rau. Cartea e foarte frumoasa si emotionanta. Uneori simteam ca ma plictisesc, dar scriitoarea imbina cuvintele asa placut incat o citesti mai mult pentru scris, sentimente, decat pentru actiune.
      Am pomenit de ea si in postarea asta:
      http://ungand-unsuflet.blogspot.com/2012/02/random.html

      Ștergere
  2. SUnt nişte cărţi impresionante!

    RăspundețiȘtergere
  3. harry poter nu-mi inspira nimic, restul sunt interesante :D (nu sunt fan harry si il detest . :)) )

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu cred ca multi "detesta" Harry Potter fara ca macar sa fii incercat sa-l citit... Ma rog, acuma fiecare cu gusturile lui. Eu nu sunt asa mare fana de carti romantice, cu descrieri, cu lalaiala, ci prefer actiunea si chiar fantasticul.

      Ștergere
  4. si mie imi plac sf-urile, de exemplu Isaac Asimov :).

    Am citit harry potter si nu m-a atras nimic, fiecare cu gusturile lui. n-am judecat, e doar opinia mea.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am auzit de Asimov, chiar am o carte de el in ereader, dar nu stiam nimic despre el si genul lui literar.
      Gusturi si gusturi, dar eu sunt mai copilaroasa si inca mai sper sa primesc o scrisoare de la Hogwarts :))

      Ștergere
  5. Harry Potter rulz forever. eu acum caut cartile in engleza, le am dar in pdf si mi-e mai greu sa le citesc asa. Recomand Panza d epaianjel a Cellei Serghi, este absolut minunata. Eu nu m-am gandit inca la un top, poate il fac si eu intr-o zi...mi-au placut multe carti

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :D:D ma bucur ca esti si tu potter-fanatica :))
      da, am cartea, dar nu m-am incumetat inca sa o citesc.. ca si asa am citit foarte inceeet si "cartea mironei".. deocamdata am intrat in filmul cu carti din primul razboi mondial.

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...