vineri, 11 mai 2012

Hey teachers, leave those kids alone!

Uuff... am lipsit mult si imi pare rau, dar am avut o saptamana plina de teze si examinari orale. Mai am doua teze de dat si ceva teste, dar ce a fost mai greu sper ca a trecut..

Nu stiu... uneori asa ma oboseste sa tot invat ca disperata la unele materii, sa iau numai note mari, sa-mi fac nervi si lacrimi din cauza notelor proaste. Stiu ca e perioada asta mai grea a anului, cand toata lumea are examene si sesiuni, dar perioada asta e urmata de perioada in care iti definitivezi mediile. Si pentru asta trebuie tot invatat si muncit la proiecte ca sa mentii sau sa-ti cresti notele. Pana la urma de ce sunt asa importante notele si invatatul a tot felul de tampenii? Nu zic sa iei note mici, sa iti "bagi picioarele in scoala", dar eu personal m-am saturat sa mi se pretinda 10 pe linie. Habar n-am cum altii reusesc, trebuie sa fii copil-robot.
Anul trecut am lalait mult, e adevarat, pentru ca eram la celalalt liceu, dar anul asta mi-am zis sa incep cu dreptul si sa-mi impresionez profesorii si dirigintele. Insa cred ca mai bine ma axam mai mult pe ceea ce imi place, pe psihologie, pe romana, pe istorie si engleza...Cred ca mult mai importante sunt activitatile extra-scolare, concursurile, proiectele, voluntariate si chestii din astea, care dau bine in orice CV.
 
Imi propun sa citesc mai mult, sa ma documentez, sa invat bine de tot o limba straina si sa nu ma mai stresez pentru tot felul de teste. Mai bine excelezi la una-doua materii si cauti sa te afirmi.

7 comentarii:

  1. Daca ar fi sa aleg o perioada in care sa ma intorc in timp, cu siguranta as alege liceul.

    Nu rata nicio intalnire, conferinta , concurs. Toate isi au rostul lor...asa ca nu lasa nimic sa-ti scape.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, sper sa ajung sa particip la astfel de activitati. Deobicei ma tot scutesc de lene, sau de lipsa de timp/ curaj, dar stiu ca ar trebui sa am grija si de aspectul asta al vietii culturale si sociale.

      Ștergere
  2. succes:D asa eram si eu:d invataaaam ca naroada:)) altii copiau si uneori au luat note mai mari ca mine:) ce ciuda imi era:d dar trece si perioada asta:D pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu am patit faza cu copiatul X( Dar tot imi repet: life's unfair, asta este...

      Ștergere
  3. Si eu sunt satula de examene si teze...dar ma bucur ca le pot da si pe astea...e asa de frumoasa viata asta de elev...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ar trebui sa fie cea mai fericita perioada, caci dupa aceea avem responsabilitati mult mai mari.. Eu nu vreau sa cresc, dar uneori ma gandesc ca mi-ar placea sa ma vad o data cu un serviciu care sa-mi placa si cu care sa fiu fericita si linistita ca mi-am gasit calea.

      Ștergere
  4. Sunt de aceeasi parere cu tine. Si deobicei cei care au 1 pe linie sunt cei care au profesori indulgenti sau cei car stau in casa in majoritatea timpului si invata. Cunosc ambele cazuri !

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...