sâmbătă, 26 mai 2012

Eurovision 2012 Baku winner takes everything!

Nu mai am rabdare.
Abia astept sa vad cine va iesi castigator al Eurovision 2012. Sunt atatia participanti buni! Great songs!

My favourites:
Ungaria, Germania, Azerbaijan, Turcia, Norvegia, Italia, Moldova, Malta, Marea Britanie, Suedia, chiar si Rusia e faina, asa cu babele ei petrecarete :)


Her voice



 
dragut logo :)

UPDATE:
Am revenit cu pareri. Castigatorul este Suedia (Sweden). 
Piesa este chiar frumoasa, mai ales la refren, iar tipa este..mai speciala..
Cu toate acestea am ramas usor confuza de faptul ca toata Europa a votat atat de mult cu Suedia. Intre ea si al doilea loc era o diferenta de peste 100 de puncte! Este o piesa buna, dar nici chiar asa. Mai erau o multime de piese bune ce meritau sa fie mai in fata. Cred ca motivul este asta.
Rusia cred ca a fost o gluma, pentru ca, desi babutele erau simpatice, cantecul lor nu era unul de locul al doilea. Iar Serbia..ei bine Serbia a avut un cantec frumos, linistit.. nu comentez.

Romania a iesit binisor, in prima jumatate a clasamentului, pe locul 12. Nu merita mai mult oricum. Moldova e pe 11. Iar mai bine decat noi s-au pozitionat Turcia, Azerbaidjanul, Italia, Spania, Germania..

Melodii bune, dar multe alegeri cam neinspirate.. clasamentul a fost in mare parte facut dupa pozitia geografica si relatii, ca intotdeauna. Groaznic de vizibil..deloc subtil. Nu inteleg de ce vecinii nu ne iubesc, dar ideea este ca e gresit modul in care se voteaza. Pacat de valoarea de altadata a acestui concurs, pacat de voci, pacat de talente.

Ce ziceti de piesa castigatoare? Cred ca poate fi un hit, dar nu pentru o lunga durata.

12 comentarii:

  1. Si melodia de la Cipru e frumoasa.

    RăspundețiȘtergere
  2. Si Romania nu se numara printre preferati?:( Eu una ma uit. De-abia astept!

    Dee.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu-mi place piesa, nici trupa (mai nou).

      Ștergere
  3. Ai observat ca Moldova ne-a dat 12 puncte, pentru ca na, e intr-un fel tot tara noastra si Italia ne-a dat 7 sau 8 pentru ca sunt multi romani acolo :)). Si Franta 2 parca. deci tarile pe unde mai sunt romani ne-au votat

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mda.. ne-au mai dat Israelul, Grecia.. astia is deobicei "fanii" nostri.. Dar cand au fost Paula si Ovi ne-au dat mult mai multe tari puncte pentru ca le-a placut piesa, nu pentru granite.

      Ștergere
  4. Turcia chiar nu merita(pareea mea):|. Grecia merita ceva mai mult... Mie personal mi-a placut mult Islanda si imi pare foarte rau ca nu a primit puncte - melodia lor a fost magnifica.
    In fine, oricum nu e cel mai corect concurs din lume:-j.

    Dee.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mie mi-a placut melodia Turciei fiindca era simpatica, desi nu foarte valoroasa si nici cu potential de hit. Grecia era draguta, de Islanda nu-mi aduc aminte. Foarte mult mi-au placut Azerbaijanul, Germania si Italia.
      Mi-a parut rau de Anglia, fiindca nu merita sa se faca in halul ala de rusine (penultimul loc, vreo 10 puncte). Nici piesa Norvegiei, de pe ultimul loc, nu era asa rea.

      Ștergere
  5. Mie mi se pare drăguţă piesa!E chiar reuşită!:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da e placuta si o tii minte... acuma am inceput si eu sa o ascult mai mult.

      Ștergere
  6. Melodia nu este nici prea prea nici foarte foarte :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Piesa e frumoasa dar nu as spune ca e pentru locul 1! Iar Romania trebuia sa intre in top 10,Mildova in top 5,impreuna cu grecia si cipru

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...