miercuri, 2 mai 2012

Caldurofobie.. exista asa ceva?

Oh, detest caldura asta! Stiu ca e prea devreme sa ma plang.. dar chiar mi-e groaza ca e deja mai si sunt peste 30 de grade. Vreau sa ma mut din Timisoara!

Nu stiu ce solutii pentru caldura aveti voi, dar eu va pot declara ca nici pantalonii scurti, nici sucurile reci si nici evantaiul nu va pot racori. Nu zic, pentru moment sunt bune, dar e doar o senzatie falsa. Mie facutul vantului imi provoaca mai multa transpiratie dupa aceea, datorita contrastului... Nici chestiile foarte reci nu sunt grozave, fiindca senzatia trece si risti sa te trezesti cu durere in gat in plina vara daca le dai pe gat (am mai patit).

Pe mine ma ajuta sa respir adanc si sa incerc sa ma gandesc ca aerul exterior nu e mai cald ca si trupul meu. Ajuta si daca iti imaginezi marea, albastrul, apa racoroasa... :)

Oricum pe caldura e interzis: nervilor, stresului, mancarii picante si efortului fizic.
Iar cu mijloacele de transport greu se mai poate circula.


Ahh vreau o inghetata mare si dulce! :D
delicious ice cream 4

p.s. Scuzati ca n-am mai scris vreun post serios de la o vreme, dar vad ca blogosfera a inceput examenele, sesiunile, sau o fi oboseala pricinuita de caldura, lene, vise de vacanta etc, incat nu m-am mai simtit nici eu inspirata :|

11 comentarii:

  1. Si eu pot spune ca deja nu mai suport caldura . Spun asta de-acum cand este 30 de grade...dar cand o sa fie 40 ? :(
    Blogosfera cam a inceput examenele . Eu sunt in pregatiri pentru examenul de bacalaureat :(

    RăspundețiȘtergere
  2. Si eu sunt din Timisoara, cred ca soarele are ceva cu noi...mereu in acest orasm e cel mai cald :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da, la noi si la Bucuresti.. teribil sa fii blocat intre betoane pana la finalul lui iunie :|

      Ștergere
  3. Mie imi place caldura asta si eu chiar o suport bine. Nu am transpirat mai deloc. Decat o data cand am mers cu autobuzul. In rest nu.. mi-e foarte bine asa :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Tu esti o norocoasa.. Exista doua tipuri de oameni: oameni carora le e cald, dar nu transpira si oameni carora le e cald si transpira (deobicei ingrozitor) :(

      Ștergere
  4. si eu vreau sa plec din Timisoara. m-am saturat de caldura asta!

    RăspundețiȘtergere
  5. da, acum e exagerata:| imi era dor de vara, dar nu de temperaturile astea ridicate, pe mine ma dispera... imi transpira mainile ingrozitor!!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu esti singura.. Mereu las umede barele din tramvai dupa ce ma tin de ele :)) Totusi, adevarata mea problema e transpiratia faciala :((..

      Ștergere
  6. Nici mie nu-mi place caldura, deja ma uit pe pozele cu zapada de iarna trecuta si tanjesc dupa putina racoare :D. Noroc cu parcurile :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu ma uit vara la pozele din iarna si iarna la pozele din vara :)) Dar tot imi sustin parerea ca mai bine frig decat canicula.

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...