vineri, 18 mai 2012

Aşa te-a făcut mama natură!

Dacă sunteţi fani ai tv-ului probabil aţi dat peste una din emisiunile următoare în viaţa voastră, sau chiar le urmăriţi: Mireasă 90-60-90 (aia din canal), Frumuseţe pe muchie de cuţit, emisiunile alea americane cu tipe care intră la diete de slăbit (mi se pare că sunt pe Euforia sau Diva) etc. Cu multitudinea asta de emisiuni care mai de care mai superficiale îţi vine să te întrebi cum o să ajungem să arătăm în 20 de ani?

Până la urmă de ce nu putem fi frumoşi natural? Înţeleg că unii au defecte care le afectează sănătatea, dar restul?
 
În cazul emisiunii cu mireasa 90-60-90 de ce Bianca Drăguşanu e un model de femeie perfectă? Dacă cineva a ales să se căsătorească cu tine, presupui că e pentru că te place aşa cum eşti. De ce să începi să-ţi faci operaţii estetice în prostie, să te pui pe tot felul de diete, etc?

Apoi în cazul emisiunilor de slăbit în timpuri limitate iar nu le înţeleg pe alea. Atâta vreme cât ai mâncat timp de ani buni ca spartul, fără să-ţi pese, atunci nu poţi avea pretenţii să dai jos în 2 luni ce ai pus în 2 ani. E nesănătos. Sunt unele persoane care au în gene moştenire să fie bondoace, dar restul nu au motiv să se plângă de corpul lor atâta vreme cât şi-au făcut-o cu mâna lor.
Pe lângă asta, de partea ailaltă, dacă tot eşti gras atunci fi mulţumit cu corpul tău (atâta vreme cât nu eşti obez). Aia eşti tu!

Ok, unii sunt urâţi. Aşa i-a făcut mama natură. Dar există machiaj, coafuri potrivite, încredere şi un zâmbet mare.



În fine, ideea este că e o prostie să devenim toate păpuşi Barbie pentru că altfel nu suntem frumoase. Nu ne trebuie dimensiuni de fotomodel, nici de Kim Kardashian (la fund şi piept mă refer) ca să fim plăcute. Ce-i porcăria asta ce se promovează acum prin toată mass-media?

14 comentarii:

  1. Eu le consider cele mai mare porcarii emisiunile de acest gen , iar persoanele care fac aceste lucruri nu cred ca au toate corabiile acasa .

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu stiu de corabiile lor, dar minte nu prea au. :|

      Ștergere
  2. Acum,pe bune..e mai bine natural decât plastic şi artificial!Oricum,aşa a fost tot timpul în mass-media!

    RăspundețiȘtergere
  3. Si atunci cand se intampla vreo nenorocire si moare cineva in urma unei cure de slabire exagerate, tot ei zic ca trebuie sa fim multumiti cu corpurile noastre bla bla:|. Ok, am inteles, vedetele trebuie sa arate cat de cat bine si nu am nimic cu dietele lor, insa ce tot incearca toti sa le imite?:|

    Dee.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pentru ca tot ce fac vedetele, fanii lor ajung sa repete obsesiv. E aiurea.. Nici eu nu am nimic cu vedetele cand vad ca se ingrijesc, dar ma enerveaza sa vad ca tipe frumoase isi tot fac operatii fara sa aiba nevoie.

      Ștergere
  4. Ai foarte mare dreptate ! prea se exagereaza, toata lumea vrea perfectiune si perfectiunea nu exista ! nu pot sa zic ca sunt contra operatiilor estetice dar sa nu le faci in prostie. Si mi-a placut ce ai zis, nu poti slabi in 2 luni ce ai pus pe tine in 2 ani !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Perfectiunea exista si nu exista.. Toti suntem perfecti, si niciunul.. Depinde cum privesti :) Dar ma refer la naturalete, nu la frumusetea si atitudinea superficiala.

      Ștergere
  5. sunt toal de acord cu tine, doar ca in ziua de azi frumusetea exterioara se pune pe primul loc si chiar se exagereaza uneori. Toti uita ca trebuie sa fie palcuti pentru ceea ce sunt ei si nu pentru cum arata, frumusetea e trecatoare...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da intr-adevar. Totusi mie nu-mi place nici sa vad persoane care nu se ingrijesc deloc, chiar daca poate ele au un suflet si o minte superbe. Pur si simplu unii au un aspect respingator. Ce vreau sa zic este ca nu-i bine nici de o extrema nici de alta.
      Dar frumusetea interioara trebuie sa ramana mereu pe primul plan!

      Ștergere
    2. cui ii place sa vada astfel de persoane care nu se ingrijesc? cred ca nimanui. important e cum ai zis si tu sa fie de amandoua. :)

      Ștergere
  6. ehm :-j fiecare are ceva frumos in el:D:) prostiile astea cu operatiile sunt chestii de suprafata :-j

    RăspundețiȘtergere
  7. Am fost obez și mi-am pus ambiția să slăbesc. Am făcut-o. Dar nu îndopându-mă cu pastile care ulterior mi-ar fi distrus sănătatea, nu înfometându-mă, nu făcând operații. Am făcut totul pe cale naturală. 20 de kilograme în 4 luni, 5 kilograme pe lună, exact atât cât e indicat să slăbești. Fără ajutorul ''experților''. Doar folosindu-mă de propriul meu creier, de propria mea voință. Am reușit, am greutate normală, am ajuns de la un IMC de 27,5 la unul de 23. Am făcut asta ca să arăt bine, am făcut asta ca să mă placă cineva? Nu! Am făcut asta pentru că am simțit că este mai bine pentru sănătatea mea. Dacă vreți să slăbiți închideți televizorul. Luați un pix și o foaie și notați acolo tot ceea ce știți voi despre greutatea excesivă. Apoi notați care credeți că este cauza în cazul vostru. Vedeți ce puteți schimba. Și apoi acționați. Dar faceți asta decât dacă scopul vostru este să fiți sănătoși. Niciodată nu faceți asta pentru aspect. Pentru că frumusețea adevărată rezultă din sănătate. Iar sănătatea rezultă din limpezimea minții și a sufletului. Dacă mintea și sufletul vă vor fi limpezi, atunci sănătatea fizică va fi obținută. Și odată cu sănătatea fizică, va veni și frumusețea!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bune sfaturile tale! Bravo pentru ambitie si pentru mintea sanatoasa care a condus acest proces. Pana la urma, chiar si daca o faci pentru aspect, macar sa o faci pentru ca tu vrei sa te vezi mai frumos, sa te placi, nu pentru altii. Motivatia cea mai buna trebuie sa vina din interior si sa aiba motive reale, sanatoase, corecte.
      Dar ai zis foarte frumos: "frumusețea adevărată rezultă din sănătate, iar sănătatea rezultă din limpezimea minții și a sufletului" :)

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...