miercuri, 11 aprilie 2012

Numaram relatiile, facem comparatii, ne laudam

Va intreb: Oare chiar e aiurea ca in ziua de azi sa ajungi la o varsta de 16-17-18 ani si sa nu fii avut niciun/nicio iubit(a)? Oare chiar trebuie sa fii judecat pentru asta? Oare sunt asa putini care sa nu fi fost intr-o relatie deloc pana la o varsta mai matura?
Acuma pe bune: la ce foloseste sa te complici de mic(a) cu relatii? Ok, inveti din ele, etc, dar iti aduc si batai de cap, griji si suferinte inutile pt un copil. Caci asta esti pana pe la 14-15 ani: un copil, care ar trebui sa aiba alte griji la varsta lui!
De ce relatii de mic(a)? Pentru ca e cool? Cunosc cateva fete care au preferat sa se concentreze asupra studiilor si a altor lucruri si nu s-au complicat cu relatii si iubiri si sunt mult mai castigate.
Tot de la a avea relatii de prea tanar a aparut si adevarata industrie a "sixteen and pregnant". Eu cred ca generatia cel mult a anilor 80 a fost cea mai echilibrata, iar dragostea era altceva pe atunci! (nu zic acuma de chestii inapoiate de genul virgin(a) pana la casatorie sau pana nu stiu cand)

Eu am bombanit destul. E randul vostru!
 

p.s. Nu ma intelegi gresit si nu va suparati pe mine. E alegerea voastra si preferintele voastre cum va traiti copilaria si viata. Poate pentru unele avutul relatiilor de tinere a insemnat experiente placute si utile, iar atunci lucky you!

14 comentarii:

  1. Ai perfecta dreptate !!!
    In articol spui de varstele de 16-17-18 ani ...dar de relatiile de la 13 ani ce spui ? ooo...da...sunt foarte multe si sunt des intalnite.
    Daca de la 13-14 ani (de la o asa varsta ) persoana respectiva are o relatie , atunci de la 20 de ani ce mai are ?
    Si ai dreptate si in cealalta privinta : Cei care aleg sa faca acest pas mai tarziu ies mai realizati (in marea majoritate) pentru ca pun pe primul plan crearea viitorului lui si a carierei .

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt de acord cu tine, nici nu se mai merita sa pomenesc de acele relatii fiindca in ziua de azi nu mai e ciudat sa ai relatii la varsta aia, ci din contra sa nu fi avut nicio relatie la o varsta mai inaintata..
      In cealalta privinta, mai ales daca esti la facultate si amani gasirea unui sot pe mai tarziu.

      Ștergere
  2. La lume li se pare ciudat si la 14 ani daca nu ai prieten, ce 16-17 ani :)). A si daca ai prea multi nu e bine. ca esti curva. daca nu ai tot e aiurea ...

    RăspundețiȘtergere
  3. Să ştii că rare sunt fetele care au iubit la 16-17-18 ani. Cele mai multe încep la 12-13, să nu mai zic de relaţiile sexuale... Eu l-am cunoscut pe iubitul meu la 17 ani şi suntem într-o relaţie frumoasă de 4 ani. Acum... depinde şi de om şi de aşteptările pe care le are de la o relaţie. N-am fost niciodată adepta ideei "hai să mă laud cu un prieten fiindcă au toate". Un partener nu e un accesoriu şi multe uită chestia asta.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Esti o norocoasa :)
      Bine ai spus in ultima fraza!

      Ștergere
  4. Eu am fost foarte studioasa si am iesit sefa de promotie...am avut si prieten de la 16 ani (cu care sunt si acum la 22). Poti sa le ai pe toate, daca ti le doresti.

    Ca nu te grabesti spre o relatie e foarte ok, fa ce crezi tu ca e mai ok. Dar nu te izola intentionat, acum e momentul sa te indragostesti :P. La 20 de ani nu mai e la fel :))

    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pentru ca tu ai reusit sa te descurci cu toate si ai avut si putin noroc :) Bravo!
      Ai si tu dreptate :) Doar ca la unele se intampla mai greu, la altle mai repede..depinde de om.

      Ștergere
  5. sincer, mai bine stai singur decat cu toti tampitii :-j

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) Uneori ma gandesc si eu asa cand ma uit la prietenele mele ce probleme au cu iubitii lor..

      Ștergere
  6. eu una nu pot sa ma laud cu relatiile si cu experienta mea in dragoste, am avut putine, si alea proaste. dragostea o sa vina atunci cand te astepti mai putin si o sa te loveasca bine de tot prima data :))...eu cunosc fete de aproape 20 de ani care nu au avut nici un iubit pana acum. e mai bine singur decat cu o persoana care nu te intelege

    RăspundețiȘtergere
  7. Acum daca nu pui "in a relationship" pe Facebook nu esti cool:))

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...