miercuri, 18 aprilie 2012

Nenorocitele de coşuri

..Coşmarul pubertăţii nu?
 
Zilele trecute mi s-a întâmplat să-mi iasă un coş d-ăla mare şi căpos fix în vârful nasului. Ăsta e cel mai rău loc, fără discuţii. Se vede de la o poştă că ai buton pe faţă de făcut "tiiiit" pe el.

Eu am fost mereu de părere că nu-i bine să-ţi storci coşurile, fiindcă poţi rămâne cu urme urâte, însă ce te faci când acestea nu se mai duc de zile înşir..? Până la urmă după ce am dat cu toate cremele din casă, inclusiv cu Voltaren (da, aţi citit bine, Voltaren, antiinflamator pentru încheieturi), am lăsat la o parte forţele chimice şi am trecut la cele fizice: degetele şi tifonul. Am gâdilat coşul din toate direcţiile, dar nimic. Nu se lăsa şi îmi era frică să apăs mai tare. Am zis că-l mai las maxim până seara şi dacă nu se duce de unul singur, that's it, îl împung.
Şi culmea că până seara, cum am dat cu veşnica mea soluţie anti-impurităţi şi apă, cum a zburat şi coşul şi m-a lăsat să mă descurc cu "cuibul" lui. Una peste alta, locul unde a fost s-a vindecat, deşi mai am încă o pată roşie.

Eu nu păţesc prea  des să am de-a face cu astfel de coşuri, cu puroi and stuff, ci deobicei am din acelea micuţe, ce trec după maxim 2 zile...

9 comentarii:

  1. OF eu am patit de multe ori sa am cosuri de astea uratee !! asa mari cum ai si tu. In ultimul timp nu mi-au mai aparut pentru ca am invatat sa le tratez din timp, sa nu ajunga la stadiul acela urias. :)) Deobicei eu le lasam o zi pana se facea puroiul "bun de stors" (suna scarbos, defapt chiar e). Uneori imi ramanea o pata care trecea in o saptamana, maxim doua si o mai acopeream cu fond de ten, sau unele pete le mai am si acum, daca ma uit atent . :) Succes ! :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mersi..
      mda pai eu nu prea patesc si incerc sa le previn, dar recunosc ca pentru o perioada m-am lenevit cu ingrijitul si s-a vazut :|
      vezi numai sa ai grija cu ele.. petele astea sunt tare pacatoase ca nu se mai duc..

      Ștergere
  2. Mie mi se pare mai rau sa ai intre sprancene :)) Esti haioasa:P

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. haha, pe mine nu m-ar deranja intre sprancene, din contra nici nu l-as acoperi fiindca as zice ca sunt ca o indianca :D daca ar fi chiar la mijloc probabil l-as si accentua cu rosu :P

      Ștergere
  3. Le urasc!!! Le urasc!!!!!!!!! mie-mi apar pe gat 1,2 si se vede asa urat!!!!!!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da, sunt la fel de enervante ca cele de pe spate :| aici deja e problema corpului, nu a fetei

      Ștergere
  4. Sunt groaznice! Le urasc! Mie cel mai des imi ies cosuri mici si multe(vreo 6-7 odata!!) pe frunte, exact la radacina parului. Si culmea, niciodata nu sunt in partea dreapta unde macar le-as putea acoperi cu bretonul! Nu se vad chiar asa de tare, insa de-aproape arata oribil x_X.

    Dee.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ahh stiu cum e.. ce ironie nu, sa-ti iasa fix acolo unde nici macar parul nu se atinge de fata, ca sa cauzeze cosuri.. si eu am multe si mici, deobicei inainte de ciclu, dar nu neaparat. la mine sunt multe adunate de o parte si de alta a nasului :|

      Ștergere
  5. E contraindicat sa-ti storci cosurile, mai ales daca acestea sunt la nivelul fetei.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...