vineri, 13 aprilie 2012

Mai vopsim ouă?


Astăzi, diferit faţă de alţi ani, am vopsit ouăle de Paşte în Vinerea Mare şi, tot contrar altor ani, am folosit mai multe culori. Ouăle sunt unul din puţinele lucruri ce-mi plac la această sărbătoare...

Nu ştiu ce ouă folosesc alţii, dar noi mereu am folosit ouăle obişnuite, gălbui, naturale, culoarea nearătând foarte intensă şi "curată" pe ele. Deşi pe ouăle albe ar arăta mai intens, eu am preferat să nu le folosesc pentru că ar ieşi o culoare mult prea nenaturală pe ele (stridentă). E o chichiţă de a mea, peste care probabil voi trece când voi avea copii şi vor vrea să fie colorate ca-n desenele animate :))
De-a lungul anilor am încercat şi vopsirea naturală, cu foi de ceapă sau sfeclă, dar e prea multă bătaie de cap, iar coloranţi oricum mâncăm aproape zilnic din alimentele ce le cumpărăm.

În zilele noastre există şi ouă gata colorate la supermarket, dar dacă nu eşti mega ocupat sau nu organizezi o petrecere mare, atunci chiar nu văd de ce ai cumpăra ouă gata făcute. Unde mai e farmecul? Nu-i ok să lepădăm chiar toate tradiţiile căci ne dezumanizăm şi ne îndepărtăm de natură!

La voi cum decurge "procesul" vopsirii ouălor?


sursa foto: fotografie personala

3 comentarii:

  1. La mine le face mama, mereu ea le-a facut. Si mereu au fost rosii, niciodata de alta culoare, sau de alea cu modele.

    RăspundețiȘtergere
  2. La mine mereu s-au vopsit oualele in Joia Mare .

    Iti urez un Paste Fericit alaturi de cei dragi !

    RăspundețiȘtergere
  3. Şi eu vopsesc în fiecare an ouăle cu mama. Mi se pare chiar ciudat să le cumpăr gata vopsite. N-am ajuns chiar în halul ăla de emancipare :))

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...