miercuri, 25 aprilie 2012

Femeile complicate

Postul ăsta va merge în două direcţii:

Prima oară, faptul că bărbaţii categorisesc toate femeile cu acelaşi atribut şi anume că sunt complicate. Se face atât de multă propagandă pe treaba cu ciudăţeniile femeilor, încât ajungi să te vezi pe tine însăţi mai complicată decât eşti. Eu sunt femeie, dar nu mă simt de neînţeles. Cel puţin nu din cauza sexului, ci mai curând a minţii. Aşa că dragilor, nu ştiu ce probleme aţi avut voi cu femeile, dar nu toate suntem personaje de telenovelă.

 
În al doilea rând.. eu nu le înţeleg pe tipele astea care sunt aşa nişte drama queens! Că adusesem vorba de telenovele mai sus, eu cred că unele se uită prea mult la porcăriile alea clişeistice şi copiază pe fiecare Rosalindă şi Louisiană ieftină ce o văd plângând, complotând sau urlând pe micul ecran. Când dai de o astfel de făptură cred şi eu că bărbaţilor le vine să fugă mâncând pământul, şi nu numai ei...



Să nu uităm de veşnica discuţie dintre obiceiurile femeilor vs cele ale bărbaţilor, şi cum o femeie nu va înţelege niciodată de ce un bărbat preferă să vadă meciul, decât să iasă la o cină sofisticată cu ea. În primul rând nu toţi bărbaţii sunt aşa, şi au aceste preferinţe-clişeu (exemplu: tata). În al doilea rând, de ce se consideră că noi nu am putea înţelege asta? Eu aş putea.. nu ştiu cât de sensibiloase îs altele, dar cred că modul de viaţă-lipitoare şi tocătoare la cap este nefast pentru parteneri.  Situaţia stă şi invers: bărbaţii care nu înţeleg o chichiţă a femeilor, gen pantofii. Unii pot, alţii nu bagă de seamă sau trec peste. Dar şi treaba cu pantofii e alt clişeu, pe care nu toate femeile îl au (exemplu: eu).
Sunt oameni şi oameni, iar aici ajung din nou la aceeaşi concluzie: diferenţele acestea mult dezbătute dintre bărbaţi şi femei sunt mai degrabă diferenţe dintre oameni, care se datorează mai mult minţii, decât sexului.



E aşa simplu totul în sine!..Numai că unii doresc să-şi complice existenţa cu orice chip..

7 comentarii:

  1. Ai foarte mare dreptate ! in legatura cu tenelovelele, ma pot da pe mine ca exemplu, inainte ma uitam la toate tenelovelele de pe celebrul post de televiziune Acasa. adica toate care le prindeam cand veneam de la scoala, stiam toti actorii toate melodiile si chiar imi venea tot timpul sa lang sau sa fiu mironosita. Sau, la mintea mea de copil de atunci, ziceam ca o sa ma razbun si chestii de astea :)). Acum nu ma mai uit la tenelovele si nu mai sunt asa :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. M-am uitat si eu intr-o vreme la Rebelde, dar mi-a trecut nebunia de atunci.. oricum aia nu erau telenovela 100%..
      Dar unor femei nu le trec niciodata apucaturile astea dramatice.

      Ștergere
  2. Eu nu cred ca femeile sunt complicate (si eu sunt baiat).Eu cred ca omul este diferit si acest lucru ne fac complicati pe toti .

    RăspundețiȘtergere
  3. imi place concluzia si felul in care ai ajuns la ea :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu suntem cele mai intelese fiinte din lume, dar totusi, daca pana la urma asta ne place ce e asa de greu de priceput?!
    Si cu barbatii la fel. Am putea sa ne gandim ca asa suntem si noi si ca unele lucruri pur si simplu nu pot fi explicate decat sa ne tot legam de comportamentul lor. Mi-a placut postarea si felul in care ai abordat subiectul:).

    Dee.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Fiecare avem preocupari si chestii diferite, dar nu exista niciun motiv sa nu ne intelegem reciproc, sau macar a incercam.

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...