luni, 9 aprilie 2012

Educaţia în alt mod- "Şcoala altfel" (impresii)

Cum am promis, revin cu pareri despre saptamana "Şcoala altfel".
Nu ştiu cum a fost la alţii, dar clasa noastră a organizat activităţi pentru fiecare zi a săptămânii. De aceea eu voi avea nişte păreri foarte bune cu privire la această noutate a ministerului. Mi s-a părut educativ şi interesant.

Activităţile ce le-am avut s-au potrivit profilului nostru, de ştiinţe sociale, clasa a 10-a: vizită la Universitate de Vest Timisoara(UVT), la facultăţile de psihologie, drept, filozofie, ştiinţe politice; vizită la tribunal; dezbatere pe teme psihologice (unde ne-au vorbit un psihiatru si consilierul scolar, ne-au prezentat cu ajutorul unui videoproiector diversi termeni),  am mers şi la teatru, la o interpretare a dramei Romeo şi Julieta.
Dacă ar fi să aleg care a fost cea mai faină activitate, aş alege vizita la tribunal şi cea de la biblioteca universităţii. La tribunal am participat la un mic proces, am vizitat arhive şi arestul (uhhh), şi am fost atrasă de secţia de probaţiune care se ocupă de reintegrarea în societate a celor eliberaţi din închisoare.

Una peste alta, săptămâna a fost extrem de plină şi educativă, am ajuns în locuri deosebite, am cunoscut altfel de oameni (studenţii super simpatici de filozofie şi jurnalism :) ), şi ne-am relaxat (cu ocazia teatrului şi a excursiei de 3 zile la munte).
Adevarul trist, din pacate, este acela ca totul s-a datorat numai si numai dirigintelui si conducerii scolii, care s-au ridicat la nivelul prestigiului ei, astfel incat am putut avea parte de atatea activitati. Asa ca multumirile se duc catre diriginte si directiune, nu neaparat catre minister.


Voi ce aţi făcut, sau ce credeţi despre ideea asta?

4 comentarii:

  1. Clasa mea nu a facut prea multe. Adica am fost la muzeu, prin parc si la MC. In rest, ne-am uitat la filme, documentare si unii au stat degeaba prin clasa, altii au chiulit b-) :)).

    RăspundețiȘtergere
  2. La voi a fost sooper. La noi a fost vreme urata si s-a amanat totul . Nu puteam merge pe ploaie de ex. la padure ...

    RăspundețiȘtergere
  3. La noi a fost foarte frumos ca de ezemplu am mers in parc ,am vizionat filme cu diriginta si multe alte

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...