vineri, 20 aprilie 2012

Cum a trecut vacanta...

Au fost 2 saptamani de stat acasa, lenevit, no school, distractie.. La inceputul vacantei aveam propus sa fac atatea lucruri, dar cred ca abia am facut pe jumatate. Aveam propus sa incep si sa termin o carte- nu s-a intamplat. Aveam propus sa ies aproape in fiecare zi si nici asta nu s-a intamplat. Daca va vine sa credeti am stat o saptamana incheiata in casa. Mi-am depasit propriul record!

Ce am realizat saptamanile astea? Sa vedem..
-am ajuns la 3% pagini citite din Dracula (Bram Stocker).. wow, ce munca acerba..de precizat ca o citesc in engleza asa ca nu radeti de mine :)) In alte 2 saptamani mai reusesc si eu sa mai fac 2%..
-mi-am reorganizat micuta biblioteca, iar acum arata asa dragut si totul e perfect aranjat ca nici nu-mi vine sa pun mana pe ea
-am descarcat si am ascultat muzica ca obsedata :)) am ambitia asta de a ajunge la minim 100 de ascultari in iTunes pentru fiecare piesa.
-m-am apucat de serialul Glee. poate fac un post despre el mai incolo.
-mi-am facut lista cu ce cumpar si ce duc in excursia la mare :P eu mereu fac planuri devreme, parca fac timpul sa treaca mai repede...

..si cam aici se opreste lista activitatilor mele importante..
Nu stiu..sunt singura care atunci cand da de timp liber cu caruta il iroseste? Indoi-m-as. Voi ce faceti in vacante/concedii?

One of my fav songs:


p.s. Pt fanii rockului: nu ratati maine si poimaine weekendul celor mai bune melodii rock de la Europa Fm :)

10 comentarii:

  1. Si eu am stat aproape toata vacanta inchis intre 4 pereti datorita timpului de afara (vant , frig si ploaie) .
    Ce am facut in aceasta vacanta :
    - am mai invatat pt bac
    - am ascultat muzica
    - M-am uitat la serialul ,,Mesaje de dincolo"
    - am stat pe blog :)
    - m-am uitat in fiecare dimineata la ,,Neatza cu Razvan si Dani"
    - si restu...plictiseala .

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. daca ai profitat sa repeti pt bac atunci inseamna ca te-ai ales cu ceva :)

      Ștergere
  2. Nu-mi vine sa cred ca trecut. Parca ieri incepuse :(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da.. la fel cum parca ieri incepuse si anul scolar.. trece timpul groaznic de repede :(

      Ștergere
  3. Lenevesc, asta fac :)). deobicei nu am planuri :D

    RăspundețiȘtergere
  4. Nici eu nu am facut cine stie ce vacanta asta.. Am citit mai mult decat tine, m-am uitat la filme si nah, sarbatorile(vizite...).
    A, si am dormiiiiiiit! 8->

    Dee.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. odihna e pana la urma cea mai importanta :D

      Ștergere
  5. Nu cumva aai avut paroape 3 saptamani de vacanta?;)

    Pare-mi-se ca nu ti-a placut DRACULA! :-??
    Mie mi-a placut...desi l-am citit in perioada Bacalaureatului. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. pai nu pot sa pun la numaratoare si saptamana altfel, pentru ca am avut destule activitati cu clasa incat sa nu ma simt ca in vacanta.

      ahh, dar imi place Dracula, l-as devora intr-o seara daca as putea :)) Dar cum am zis, il citesc in engleza si imi este mai greu. Cred ca pentru tine cu atat mai mare a fost placerea si "adrenalina" sa citesti asa o carte captivanta intr-o perioada de studii ;)

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...