sâmbătă, 31 martie 2012

Unde mergem la mare?


Până acum cu siguranţă ne-am gândit toţi ce facem la vară, iar unii (ca mine) şi-au şi achiziţionat o vacanţă.
Eu vara aceasta voi merge la mare, la noi, cum am fost aproape în fiecare an :)

Ştiu că sunt multe discuţii referitoare la "unde e mai bine? la bulgari sau la noi?".. Părerea mea este că litoralul nostru este frumos, uşor wild pe alocuri, neîngrijit, dar peisajul este splendid. Pentru mine marea, răsăriturile şi apusurile pe mare, nisipul sclipitor sunt mereu un peisaj de vis, iar când merg pe litoral mă las absorbită de vraja momentului, aerul curat..
La bulgari probabil e mai îngrijit, dar cu mulţimea de români care se duce acolo, se poate transforma litoralul lor într-unul ca al nostru, încât nu-ţi mai dai seama că eşti în altă ţară.

Eu deocamdată am rămas fidelă Mării Negre şi litoralului nostru, dar la anul cu siguranţă voi încerca ceva nou,  de exemplu Grecia. Voi pe unde aţi mai fost?


..ce poftă îmi face..

16 comentarii:

  1. Este frumos si litoralul romanesc.In goana aceasta la ,,ce e in alte tari" uitam sa privim si ce este frumos la noi in tara .

    Sa ai un weekend minunat !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc la fel!
      Ai dreptate, eu mereu am zis ca mai intai trebuie sa ne vizitam propria tara si dupa aceea sa mergem si in altele. Pacat totusi ca nu se pune mai mare pret pe turism la noi!

      Ștergere
  2. Litoralul nostru este superb, doar ca unii nu stiu sa aiba grija de el.
    Sa ai parte de o vacanta frumoasa.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc la fel :)
      btw, bine ai venit pe aici!

      Ștergere
  3. Tot litoralul nostru e THE BEST ! :D pe mine nu ma trage inima sa merg in alta parte :)), cel putin nu in Europa.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mda.. asa europa nu prea are ceva cu adevarat deosebit, fata de ceea ce am putea gasi in caraibe de exemplu! :D

      Ștergere
  4. ah, norocoaso! eu nu pot sa merg la mare:(((

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ahh imi pare rau. Sigur gasesti tu altceva neplictisitor de facut in vacanta :)
      Nici eu nu credeam ca mai merg anul asta undeva, pana cand s-a decis brusc mama sa mergem..nici ea si nici eu nu suportam canicula Timisoarei :))..

      Ștergere
  5. eu nu prea am fost pe nicaieri:-s

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Avem amandoua timp sa mergem in viitor, ca suntem tinere :D

      Ștergere
  6. eu nu ma duc la mare. asta presupune sa intru in costum de baie...dar mi-ar placea sa vad Balcicul :X

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Fain, probabil vei ajunge sa-l vezi :) Macar numai sa te plimbi prin el, daca nu sa mergi la plaja.

      Ștergere
  7. Am fost in Cipru la Mediterana si iti spun sincer ca nu se compara nici pe departe cu litoralul romanesc.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ehh.. mediterana cred ca e altceva :) Marea Neagra oricum e cam poluata :|

      Ștergere
  8. N-am fost la noi la mare de prin 2000. În schimb am fost la Adriatică (Croaţia şi Muntenegru) şi am rămas impresionată :) Mă rog, nu neapărat de mare, ci de toată combinaţia: cultură + mare + natură + vechi + muuuulte altele!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Fain. Cred ca si statiunile insisi sunt superbe si pline de tot felul de obiective turistice si atractii.

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...