joi, 1 martie 2012

Mărţişoareeee!

Ahh asa imi place ziua venirii primaverii :D
Si cel mai mult imi plac martisoarele...As putea strange cu sutele, as putea cumpara un stand intreg si nu m-as plictisi de ele.
Nici nu stiu de ce imi plac asa mult. Poate pentru ca sunt mici si colorate? Sau pentru ca au o semnificatie aparte?
Nu imi plac cele pretioase, aurii sau argintii, caci nu exprima asa bine simbolistica primaverii ca un martisor colorat, vesel :) Cel mai mult imi plac cele hand-made, din ceramica, aparute in ultima vreme.
Cert e ca in fiecare an cumpar martisoare pentru toate profesoarele la care tin si pentru prietene, cat si unul pentru mine.Iar cu putina "miorlaiala" la parinti, imi iau si ei martisoare, sa tac din gura :)


p.s. Tineti-mi pumnii caci sambata am olimpiada :|

11 comentarii:

  1. Si eu ador martisoarele!! Fara ele parca n-ar fi primavara.

    Succes la olimpiada.E olimpiada la romana,nu?

    RăspundețiȘtergere
  2. Din pacate nu te cunosc sa-ti ofer si eu un martisor :d dar iti urez o primavara cat mai frumoasa :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Si mie imi plac mult martisoarele si am ogramadaaa .

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. aww, ma bucur ca mai sunt colectionari, ca mine :D

      Ștergere
  4. Cee dragut!:x Si mie imi plac martisoarele foarte mult;) si as putea cumpara cu suutelee!:x

    P.S:Succes la olimpiada,iti tinem pumnii,sa sti:)

    RăspundețiȘtergere
  5. martisoarele sunt frumoase, succes!:)

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...