sâmbătă, 17 martie 2012

Leapsa cinefila

Leapşa cinefila, preluata de la Lavi H


1. Filmul preferat:
 Zombieland :)) Dar as putea vedea din nou si din nou si Burlesque, The King's Speech, Planet 51, The aristocats :D <3

2. Cel mai prost film văzut vreodata.
Not another teen movie - e o parodie cu privire la cliseele folosite in filmele cu adolescenti. Ma tentat ideea, dar filmul nu a fost prea reusit, chiar daca a surprins cateva chestii si a avut faze amuzante. Per total it sucks!

3. Cel mai bun 3d?
Nu am vazut prea multe. Din ce am vazut as alege Harry Potter and the Deathly Hallows -part 2. Pe mine ma entuziasmeaza tot ce are legatura cu Harry Potter, deci probabil nu am fost foarte obiectiva.

4. Cea mai mare dezamăgire?
"Premiul" ii revine, surprinzator, tot filmului numit mai sus. M-a dezamagit modul in care au ales sa abordeze finalul, nerespectandu-l pe cel din carte (care este awesome level 1000).



5. Ultimul film vizionat?
The Tourist cu Angelina Jolie si Johnny Depp <3<3 L-am tot amanat la nesfarsit..

6. Ce film necunoscut ai recomanda (3 opţiuni):
Am auzit multe despre Mission Impossible 3, The Girl with the Dragoon Tattoo, From Prada to Nada.

7. Filmul românesc preferat?
Liceenii

8. Ce preferaţi: filmele dinainte de 89 sau cele actuale?
actuale

9. Cel mai slab film românesc?
nu stiu..probabil multe din cele actuale

10. Cinci filme româneşti pe care le-ai recomanda (în afara de preferat)
Hmm.. adaptarile dupa Caragiale, dupa romanul Baltagul si nuvela Moara cu noroc, si probabil mai sunt multe altele bune.

11. Ultimul film romanesc văzut:
Nu am mai vazut vreunul de ceva timp.


p.s.Poate s-o preia oricine sau chiar sa-mi raspundeti in comentarii :D

12 comentarii:

  1. Cred ca cel ma islab film romanesc e ala care l-a dat de putin timp pe PRO TV, the godmother (nasa) sau ceva de genul. A fost slab tareee !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. parca am auzit ceva de el.. oricum eu in general nu ma uit si nu ma intereseaza filmele romanesti actuale :| sincer nu-mi place cand ii aud in romaneste, m-am obisnuit cu engleza, subtitrarea.. :D

      Ștergere
  2. Îmi place tema blogului foarte mult! Eeee primăvară!!!
    În fine, să revenim la subiect, un film văzut recent pe care îl recand şi care mi-a plăcut foarte mult e "The last samurai" Cu Tom Cruise. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mersii si mie :D
      daca e cu tom cruise nu e de ratat <3

      Ștergere
  3. Harry Potter a fost BESTIAL!!! Cartile trebuie sa le recitesc. cred ca am vazut filmele de 100 de ori, de cand au aparut si pana acum :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. hehe..eu nu prea stiu filmele, caci nu le-am revazut de curand, sau nici macar nu le-am vazut complet pe unele..
      tot ce stiu e ca si la 40 de ani o sa recitesc cartile alaturi de copiii mei :))

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...