joi, 15 martie 2012

Jungla s-a mutat în tramvaie!

De ceva vreme tot ajung să mă storc de nervi dimineţile când îmi fac obişnuitul drum cu tramvaiul până la şcoală. E o aglomeraţie îngrozitoare, ca să nu mai spun că spiritele se încing şi vezi cu oamenii se înjură, se împing, se înghiontesc, devin animalici. Şi mă gândesc....
  • Oameni buni, nu vă mai băgaţi să călătoriţi cu tramvaiul la ora asta dacă nu trebuie să ajungeţi undeva neapărat!(mesaj pentru moşi şi babe)
  • Nu vă mai înghesuiţi să luaţi tramvaiul ĂSTA dacă nu vă grăbiţi la şcoală sau muncă!
  • Nu vă postaţi undeva, la o bară a tramvaiului şi să staţi acolo proptiţi! Aveţi şi voi tact şi realizaţi că lumea se înghesuie la uşi, iar dvs staţi bine-mersi cu centrimetri întregi goi alături. Daţi-vă mai încolo! 
  • Chestia cu "Daţi-vă mai încolo!" trebuie aplicată încă de LA MIJLOCUL VAGONULUI, nu doar la uşi! Dacă sunteţi undeva mai la mijloc, apropiaţi-vă de cel de lângă voi mai mult, pentru că orice mic spaţiu lăsat gol e irosit în astfel de cazuri!
  • Unii vă gândiţi: "nu mă dau mai încolo, eu vreau sa stau aproape de uşă că nu mai am multe staţii". Şi ce? Dacă nu coborâţi la următoarea, trageţi-vă domnule mai spre mijloc, că ajungeţi să coborâţi dacă ştiţi să vă anunţaţi!
  • Dacă aveţi ghiozdane voluminoase în spate, nu uitaţi că le aveţi, şi de preferat ar fi să vi le daţi jos!

Şi astfel se ajunge ca mai mereu vagoanele să fie cu uşile deschise, pline ochi, lumea stând sardele lângă uşi, pe când la mijloc mai există cm liberi între persoane...
Şi apoi vine şoferul şi urlă să se urce mai sus, ca să se poată închide uşile..şi iar începe aceeaşi ceartă veşnică.

p.s. Postul nu e valabil doar pentru tramvaie, dar eu am scris despre acest mijloc de transport fiindcă e cel mai frecvent folosit de către mine.

sursa foto

13 comentarii:

  1. mie nu mi-au placut niciodata tramvaiele :-s


    sigur ca nu ma supar :)
    dimpotriva cu cea mai mare placere ti-o dau :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Răspunsuri
    1. :) probabil treci si tu prin asta zi de zi..

      Ștergere
  3. Si cand ma gandesc ca de la anul voi incepe si eu sa calatoresc zilnic cu autobuzul si acolo e la fell x_x

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da.. eu de asta am fugit de la bun inceput de varianta de a lua autobuzul pana la scoala, caci imi ziceam ca aia stau ca sardelele mereu..dar cand am inceput sa circul cu tramvaiele am vazut ca nu e cu nimic mai bine..

      Ștergere
  4. Motivul pentru care eu niciodată nu mă urc în tramvaie:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) dar cu ce calatoresti? sau mergi pe jos?
      daca ai masina ta, atunci e fain de tine.. dar daca nu, e mai nasol..

      Ștergere
  5. Exact asa patestesc si eu cu celebrul autobuz 30... Se inghesuie lumea, se imbranceste si ajungi sa cobori senvis de acolo. Si noi avem prb mosilor si babelor care se inghesuie la ora la care pleaca elevii si stdentii la scoala si lumea la serviciu.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hehe, cred ca fiecare oras are autobuzul/tramvaiul lui cel mai aglomerat.

      Ștergere
  6. Am aceeași problemă dimineața devreme cu autobuzul care mă duce la facultate. Sunt sute de oamenii înghesuiți într-un spațiu în care ar încăpea cu greu zeci... Nu înțeleg nici de ce nu bagă autobuze mari pe cursele astea, nici de ce le bagă pe curse unde nu circulă aproape nimeni. Iar la partea cu moșii și babele în tramvai... te înțeleg :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Stiu ce zici.. la fel e si cu impartitul vagoanelor la tramvai. Aia de la primarie ar trebui sa calatoreasca mai des prin oras, sa vada cum stau treburile in practica, nu in "statistici".

      Ștergere
  7. Haha, ce ma bucur ca nu mai am probleme de astea :))

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...