duminică, 11 martie 2012

EuroVision sau EuroClub Romania 2012?


Voi recunoaste de la bun inceput ca nu m-am uitat la toata emisiunea, caci m-am plictisit si m-am enervat. Tvr-ul a facut un mare dezastru din editia de anul acesta, in primul rand cu aparitia intarziata, in al doilea rand cu textul pe ecran vazandu-se incredibil de mic. Deci am stat cu ochii la 10 cm de televizor ca sa vad numerele de telefon. Oricum nu am votat caci nu am simtit ca am pentru ce.

Trecand direct la subiect, sunt mega dezamagita de alegere... Chiar ma intrebam cate piese de club,spaniolo-portugheze, vor fi anul acesta, avand in vedere ca e trendul de "le le lei, oooh baby, ai que te quierooo", dar nu ma asteptam ca intr-adevar, din 14 piese cat de cat, sa se aleaga tocmai "Zaleilah" lui Mandinga, care e o piesa numai buna de ascultat cu o margarita in mana, dand din fund sus pe bar (eventual intr-un bar din Turcia, ca piesa nu cuprinde nimic din specificul Romaniei, e complet orientala, poate la ruso-turcii-arabii aia din Azerbaidjan chiar o sa le-o placa)
Anyway Eurovisionul ajunge sa-si piarda de tot farmecul.. Iar la cate zvonuri am auzit (cu participanii Angliei si a Rusiei de exemplu), mi-e si groaza sa ma uit la editia de anul acesta, desi Eurovisionul a fost mereu un prilej de extaz pentru mine. Ce se intampla cu industria muzicala, cu traditia Eurovisionului, cu ceea ce e considerat de bun gust..?
Totusi, nu ma deranja asa tare daca piesa venea ca reprezentanta a Kargistanului sau a Bulgariei, sau asa ceva, dar nu din partea Romaniei!

Acum, luati de aici, enjoy it, simtiti-va ca in vacanta in Dubai :P




Pe de alta parte, le tinem pumnii romanilor la Eurovision Baku 2012 :)

18 comentarii:

  1. Şi eu sunt foarte dezamăgită de alegere!Zău aşa,românii nu au vână de alegere în ei.Poate că de aceea am luat întotdeauna(aproape) ultimele locuri.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pai oricum nici nu stiu cine a votat..Mai mult cred ca s-a bagat tineretul sa arunce cu voturi in Mandinga, ca era cea mai cunoscuta de pe acolo. Plus bum-bum-urile de club, versurile usoare si catchy, cantareata sexy si gata: piesa numai buna de Eurovision! pff

      Ștergere
  2. Eu nu m-am uitat de loc la Eurovision,dar am fost super-dezamagita cand am aflat ca a castigat Mandinga. :|

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu sunt o ignorantă. Nu am găsit timp pentru văzut emisiunea. :)
    Sunt de acord cu cele scrise de tine.

    RăspundețiȘtergere
  4. pot sa adaug inca ceva? nu e numai cu tenta latino-orientala. e un adevarat ghiveci calugaresc de genuri muzicale, care pe langa cele expuse de tine are si acorduri din muzica populara scotiana si irlandeza (in partea de inceput, cel putin). n-am vazut emisiunea, dar am vrut sa aud melodia castigatoare si am cautat-o pe net. nu am reusit sa o ascult pana la sfarsit. e cumplita!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Probabil ca asa o fi, nu contest. Eu am zis ca seamana cu muzica turceasca si arabeasca dupa nume: Zaleilah, dupa videoclip, dupa infatisarea fetei si dupa nuantele vocii si a melodiei. Pe de alta parte, desi tot ansamblul legat de melodie aduce cu Orientul mijlociu, versurile sunt in spaniola si te duc cu gandul la Mediteraneana-Atlantic..E cam sucita, parerea mea, asa ca nu ma mir sa mai aiba si alte influente, incat sa devina un complet ghiveci, vorba ta.

      Ștergere
  5. Mie imi place melodia dar nu e de Eurovision ! si stiu ca aprticipa niste babute care vor sa construiasca o Biserica :)), in Rusia parca. Eu de vreo 4 ani, cred, ma uit la Eurovision de la cap la coada si o sa ma uit si anul asta. Sun chiar foarte curioasa ce va fi :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da in Rusia.. melodia lor e plictisitoare rau. Oricum nu ratez eu Eurovisionul pt nimic in lume :) Ma uit de cand aveam vreo 10-11 ani :)

      Ștergere
  6. Pe bune melodia asta e la Eurovision?:))))
    Chiar nu stiam...pnm, e dragutica,la o petrecere merge,dar nu e pentru un asemenea concurs.Oricum,nici Eurovision nu mai e ce a fost...

    RăspundețiȘtergere
  7. Pai dintre toate piesele de acolo asta parea cea mai buna de trimis acolo.
    Eu is curioasa tu pe ine ai fi trimis?

    p.s:mie mi-a placut si bianca purcarea,dar a avut ghinion cu vocea si astricat tot.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Habar n-am..din cat am apucat sa vad nu m-a prea impresionat nimic.. poate catalin josan, dar nici aia asa mult. Ideea e ca nu a fost o editie prea grozava.. de ceva vreme (2-3 ani) nu mai e eurovisionul, la noi, cel putin, ce a fost.
      Nu zic ca, probabil, din toate piesele de acolo asta n-a fost cea mai interesanta, dar cu toate acestea nu inseamna ca e si o melodie buna pt eurovision.

      Ștergere
  8. Imi place melodia celor de la Mandinga, dar sa stii ca la Eurovision nu m-am uitat :(

    RăspundețiȘtergere
  9. Mie nu mi-a placut niciodata Eurovisionul si nici nu m-am uitat mai mult de cateva minute, ma plictiseste teribil + ca niciodata nu's de acord cu alegerile :)) Pup!:*

    RăspundețiȘtergere
  10. Exact ca si Sorana, da melodia e ok, dar pentru Eurovision trebuia ceva original de la noi:(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. melodia e "ok", ca si toate cele de genul, pt dansat si fredonat timp de cateva saptamani.. dar nu e hit, nu e valoare, nu spune nimic! nimic original, vorba ta.
      dar avand in vedere alegerile de la eurovisionul (pe continent) de data trecuta nu ma mai mir de nimic..

      Ștergere
  11. Sinceră să fiu nici nu m-am stresat să mă uit sau să mă intereseze de Eurovision anul ăsta. Când am auzit piesa la tv și am aflat că va fi cea care ne va reprezenta, am fost dezamăgită pentru că, deși urăsc cu desăvârșire tot ce ține de muzica de club, cunosc îndeajuns de multe melodii (nu voit, dar inevitabil suntem bombardați de peste tot și nu ai cum să nu știi măcar câte ceva) ca să spun că asta este printre cele mai proaste. Părerea mea.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. totusi cred ca exista altele mult mai rele :|..acuma nu stiu, pana la urma toata muzica de club e cam aceeasi mamaliga..

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...