duminică, 4 martie 2012

Dependenţa de integrame. Dependenţă sănătoasă?

Am auzit de dependenţa de integrame/rebus pe la unii şi alţii. Chiar şi mama se pare că este dependentă, căci stă în fiecare secundă ai ei liberă cu revista de integrame într-o mână şi creionul în cealaltă.

Avantajele rezolvării de rebusuri şi integrame sunt îmbunătăţirea gândirii, a creativităţii, a culturii generale etc. Aşa că se poate spune că este o dependenţă sănătoasă?


Există dependenţe sănătoase oare? Există se pare de mâncarea sănătoasă (hmm), de citit (?)...şi de integrame. Eu nu am niciuna. Numai de alea nesănătoase :)) ehh..
Dar eu cred că niciun fel de dependenţă nu e o treabă prea sănătoasă, pentru că nu trebuie să ne obişnuim mintea şi corpul cu nimic ce la un moment dat s-ar putea să nu mai avem.

Asta mai rămâne de discutat. Mai sunteţi pe aici care să fiţi addicted de integrame, rebus, sudoku sau orice alt joc dintr-acesta din reviste?

14 comentarii:

  1. Eu rezolv multe integrame,rebusuri si careuri de sudoku,insa nu e chiar o dependenta.As putea trai si fara.Nu cred ca este o dependenta foarte grava,da' totusi..ce e prea mult strica!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt de acord. Cred totusi ca linia e fina intre rezolvat de placere, in timpul liber si rezolvat obsesiv, ca si cum nu ai mai gasi altceva de facut.

      Ștergere
  2. eu vara stau in fiecare zi cu cate o integrama in mana si rezolv pana ma ia somnul :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Obisnuiam si eu acum cateva veri.. am reluat in vacanta de craciun dar apoi iar m-am lasat..acum prefer sa citesc inainte de culcare :)

      Ștergere
  3. Mama mea era la un moment dat dependenta de rebus...e bine...pt dezvoltarea intelectuala ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Oricum, in comparatie cu alte vicii, asta e o dependenta mult mai ok. Macar te alegi cu ceva..atata timp cat evoluezi de la rezolvari usoare la tot mai grele, caci daca tot faci simple, care nu-ti mai necesita efortul intelectual, atunci e pointless si nu te invata nimic nou.

      Ștergere
  4. eu am fost de integrame cand eram mai mica, mereu completam ! dar acum m-am cam lasat de aceasta "dependenta" ca sa zic asa :)) ..poate si pt ca am altele de facut.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. same here :)
      poate te mai apuca cheful si dorul in vreo vacanta :)

      Ștergere
  5. :) cand eram mica mai faceam integrame:) dar cred ca o sa ma reapuc:))

    RăspundețiȘtergere
  6. Noi faceam Sudoku in liceu..la ore :)))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da? si la mine colegele au dezvoltat o moda din a rezolva integrame "la o cafea" in pauze si chiar si in ore. O revista trece din mana in mana pe la vreo jumatate din clasa :))

      Ștergere
  7. Îmi plăcea să rezolv integrame, acum nu prea mai am timp de ele. Eventual aş lua câte o revistă din asta în vacanţe.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...