miercuri, 22 februarie 2012

Secrete din spatele culiselor

 Ca tot se apropie ziua blogului, sa va arat si voua cu ce cautari mai amuzante pe Google, s-a ajuns la mine pe blog, in timp de un an:


sculpturi din latex
- asta-i buna :)) Nu am mai auzit de asa ceva :P
buda si sticla - wc din sticla vrei sa zici? da, ar fi util sa ne putem vedea produsele alunecand in jos pe canal..
basme si fizica  - nu prea au legatura ... dar ce palavrageste profu` de fizica cam sunt basme pentru multi...
vreau sa fiu fiica lui lady gaga - si eu vreau sa fiu fiica lui Oprah, i still have hopes
ashton kutcher h2o movie - iar nu au legatura.. ashton kutcher sirena??
nu sunt neaparat cosmaruri - dar te trezesc in toiul noptii transpirat...
silicoane da sau nu? - doar daca ai ajuns la maturitate si le ai chiar mici, sau daca ti-s extrem de lasate
aud tantarii noaptea - si eu, si e sunetul care il detest cel mai mult..nici macar bieber nu poate concura cu tantarii 
zone umede poze - sunt singura care se gandeste in directii gresite cand a citit asta?
ce inseamna flatmate - coleg de camera/ apartament
casele pisicilor de mare - nu sunt sigura.. ma voi documenta /:)
cum se poate copia daca sunt camere - sfat: invata BRE!
care este id-ul lui orlando oprescu - cine-i ala? :S
salvia aluga fantomele - credeam ca ala e usturoiul..
as vrea sa o fac in timpul anilor de liceu - cine te opreste?
ii corect scris ascult niste muzica  - foarte corect nu cred ca e, mai bine zici ascult muzica, sau ascult niste melodii 
ce sa faci intr-o sambata seara in afara de club - citeste, vezi un film, fa integrame, stai in fata blocului la o barfa..
nu vreau sa moara parintii mei - din pacate, tot vor muri...









perverse pe facebook - cumintele in real, perverse in virtual
exercitii pentru ingrasare - chiar exista? si eu vreauu! :D
banca cu inclinatie inversa -sincer, nu inteleg ce vrea sa zica











6 comentarii:

  1. exercitii pentru ingrasare - chiar exista? si eu vreauu! Cate kile ai de vrei sa te ingrasi?:)) eu stiam ca toate fetele vor sa slabeasca.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) pai acum am mai pus ceva si am cam 51-52 kg (la vreo 170 cm..)

      Ștergere
  2. Chestia cu fiica lui Lady Gaga m-a dărâmat de râs :)))

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...