marți, 28 februarie 2012

Random

Nu am mai avut deloc timp zilele astea de vreun post serios, si inca nu am timp, pana in weekend.. dar sa va spun ce am mai facut in ultima vreme...

Am terminat de citit o carte foarte frumoasa: Cartea Mironei de Cella Serghi. Este un roman modernist, subiectiv, de analiza psihologica, intrucat naratoarea-personaj povesteste atat gandurile si sentimentele ei, cat si franturi din viata altora. E o carte despre viata in cel de al doilea razboi mondial, a carui personaj central e o tanara scriitoare. E interesant faptul ca afli multe povesti a diferiti oameni, povesti triste care iti aduc macar o lacrima pe obraz. Nu e o carte de actiune si poate fi plictisitoare daca nu te straduiesti sa te transpui in pielea personajelor, sa le simti durerea. Totul e bineinteles conturat in jurul povestii amoroase a protagonistei cu un barbat mai in varsta.

Am fost la inmormantarea mamei unei colege care m-a impresionat peste masura, in sensul ca am simtit ca oricare dintre mine si colegii mei puteau fii in locul ei si avea parte de o asemenea tragedie. E trist, si pentru o intreaga zi m-am transpus asa mult in locul fetei incat simteam ca aveam un gol in suflet. Nu vreau sa ma gandesc cum ar fi daca mi-ar muri vreunul din parinti asa devreme. Dar Dumnezeu dirijeaza totul si stie ce e mai bine, caci totul e cu un rost in viata.

Iar in timpul liber (ma rog, ieri nu se pune, ca am dormit ca proasta toata dupamasa pana la 8, dupa ce am
mers vreo 2 km pe jos, in tocuri :)) ) fac eseuri, de pregatire, la romana de nivel de olimpiada si bac, care is asa aiurea ca nici eu nu stiu ce scriu. Dar am observat ca daca te prefaci ca stii ce scrii si folosesti expresii importante si termeni pomposi ai sansa sa pari ca tu chiar te pricepi ...:P

O saptamana placuta sa aveti, a mea nu se arata prea grozava...Azi ma simt idioata!...

p.s. sunt singura care foloseste rds si nu mai poate intra pe pagina principala de la google.ro? :-??

2 comentarii:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...