sâmbătă, 25 februarie 2012

Prima dată când...


Sâmbătă, soare, cer albastru, ce mai, vine primăvara!
Am zis să fac un post mai light pentru o aşa zi de sâmbătă, aşa că am preluat de la C.L.M o leapşă legată de amintiri. Trebuie să vă povestesc despre prima mea dată când am făcut ceva important, amuzant sau inedit ce mi-a rămas viu în memorie.

Prima dată când am fugit de acasă. Eram mică (3-4 ani), m-am luat de mână cu verişoara mea şi am tulit-o pe străzi. Cei mai vechi pe aici ştiu povestea :D

Prima dată când am mers la mare. Eram într-a 3-a şi se organiza cu şcoala excursie la Costineşti. Am mers împreună cu verişoara mea, care mai fusese o dată la mare. Pentru mine era ceva nou şi îmi aduc aminte că îmi era tare frică să mă bag în apă, aşa că stăteam la mal şi culegeam scoici. De atunci în fiecare an mi-am făcut obiceiul să adun scoici, să am ca amintire. Sunt mai multe de povestit despre secvenţa asta, încât îmi voi programa să fac o postare separată.

Prima dată când m-am îndrăgostit. A fost în clasa a 6-a de un tip mai mare (logic)..mă rog nu s-a lăsat decât cu amintiri triste, mai ales pentru că şi prietena mea se îndrăgostise de el, poate chiar mai tare.



Prima dată când am câştigat un premiu important. Nu a fost primul premiu, dar a fost cel care a fost cel mai surprinzător. De mică mergeam la cursuri de desen şi profesoara îmi trimitea desenele la diverse concursuri, dar lotul câştigător a fost extras când aveam 12 ani şi am primit 2 diplome de la un concurs din Japonia. Una din ele mă anunţa că am câştigat "The supreme gold award" şi venea însoţită de o medalie de aur. Am fost aşa fericită că am şi eu medalii, aşa cum au gimnaştii olimpici. :)

Prima dată când am călătorit cu avionul, am ieşit din ţară şi am fost în Canada. E drept, încă nu există şi o a doua oară, dar vor mai fi dăţi. S-a întâmplat acum 2 ani şi a fost o experienţă extraordinară. Am văzut obiective turistice inedite, am fost la parcul de distracţii şi m-am dat pentru prima oară în rollercoastere adevărate, am mâncat ca un porc, numai subway-uri şi hamburgeri (am plecat cu 47 de kg şi m-am întors cu 50) :D Ca să nu mai zic experienţa zburatului peste Atlantic cu avionul, rătăcirea într-un aeroport de 10 ori cât cel de la Timişoara... Superb!

Cam asta e... O zi placuta!

10 comentarii:

  1. adicaa...tu la 3 ani ai fugit de acasa? :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) pai da.. nu neaparat cu intentia de a nu ma mai intoarce.. am fugit cu verisoara mea pana la gradinita sa ne dam pe leagane, ca stiam drumul.. ma rog nici eu nu-mi aduc aminte cum exact am reusit s-o facem, caci in mod normal cand un om vede pe strada doua copile de 3-4 ani singure isi pune intrebarea ce fac singure, da nah..probabil nu am dat de nimeni, caci stiu ca era ora amiezii :P

      Ștergere
  2. Aoleuuu, sa va indragostiti amandoua de acelasi tip, asta da prietenie! ;))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. se intampla asa des... din pacate nu eram niciuna la varsta la care sa fi discutat asta matur si fara sa iasa cu gelozii..

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...