miercuri, 1 februarie 2012

The one that got away...

Multe relaţii din viaţa reală devin complicate. Oare până unde suntem dispuşi să mergem?

Mă gândesc, din experienţele altora, dacă merită să continuăm o relaţie în care există greutăţi, partenerii au probleme, sunt chiar căzuţi psihic câteodată, iar atunci când se simt bine, sunt cei mai buni prieteni. Eu nu am trecut prin aşa ceva, dar când trebuie să mă pun în locul altora, îmi dau seama că nu sunt sigură cum aş proceda.
Uneori nu-i mai bine să nu te complici, să rămâneţi prieteni, sau doar simpli cunoscuţi, şi să-ţi vezi de viaţă, să te implici într-o relaţie mai veselă?  Dar dacă consideri că partenerul e un om rar şi merită, nu vrei să-l laşi să-ţi scape, dar te simţi obosit(ă) deja..?

Eu una cred că aş simţi nevoia unei pauze de gândire. Trebuie să luăm decizia înţeleaptă ca să nu regretăm toată viaţa, însă e greu să fim siguri. Ni se spune să ne ascultăm inima, dar uneori trebuie să ascultăm şi de anumite instincte, mesaje transmise de către creier...E simplu în teorie, dar e greu în practică, nu-i aşa? So will you be the one that got away?


7 comentarii:

  1. Si ai impresia ca te lupti cu morile de vant si nu poti sa gasesti un raspuns niciunde....

    RăspundețiȘtergere
  2. Depinde de cata forta ai...daca poti sa-l sustii pe celalalt si daca esti de parere ca "investitia" merita. Pup!:*

    RăspundețiȘtergere
  3. Daca esti intr-o relatie in care simti ca nu mai merge si nu va mai intelegi la fel de bine, cred ca ar trebui luata o pauza. Si sa iti gasesti pe cineva mai bun

    RăspundețiȘtergere
  4. Dydy - da, asa e..:|

    Koko - asa ma gandesc si eu.. dar uneori sa te incarci cu problemele altora itif ace tie mai mult rau..

    Sorana - probabil, insa niciodata nu stii de unde rasare iepurele, sau daca nu cuvma ai facut o greseala. cred ca trebuie sa riscam.

    RăspundețiȘtergere
  5. Salut , sunt un tip de 27 de ani care a reusit sa piarda fata pe care o iubeste si care l-a iubit si ea tocmai din aceste cauze. Problemele vietii ne-au coplesit, iar ea a decis ca e mai bine sa ne despartim. Atitudinea mea constant negativista la ceea ce ni se intampla a obosit-o si a devenit o povara.

    Sorana- e usor sa spui ca te desparti ca sa iti gasesti pe cineva mai bun. Daca ar fi atat de simplu... Poate nu vei mai intalni pe nimeni nici macar la fel de bun ca fostul tau partener

    RăspundețiȘtergere
  6. Anonim - tine capul sus, viata iti va aduce din nou zambetul pe buze indiferent in ce forma sau in persoana cui :)

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...