sâmbătă, 11 februarie 2012

Noi ce mai avem voie?


Nu prea sunt foarte la curent cu tot ce se întâmplă cu noile terori care au apărut şi fac deja "victime": SOPA, ACTA and so on, dar nu pot să nu mă îngrijorez cu privire la viitor.

Astăzi am vrut să revăd un film online (The Tourist) şi nu l-am găsit pe nicăieri, peste tot îmi zicea că nu mai există videoul. Acum nu ştiu dacă e pe moment, şi sper să fie, dar dacă o să începem să avem restricţii la vizionat online e nasol. Iar eu am probleme cu descărcatul de pe torente, fiindcă nu pot deschide niciodată ceea ce am descărcat, chiar dacă am extras fişele, dar mnah asta e altă problemă, pe care sper s-o rezolv.

Revenind la problema principală, de ce ACTA?

Ştiu că nu e corect să piratăm, fiindcă e munca altuia, dar pe de altă parte pentru cei cu buget mai mic e greu să trebuiască să cumpere fiecare melodie, fiecare program etc. La o adică, la filme au oricum vânzări uriaşe din premiere, fiindcă mulţi se duc la cinema să le vadă, fără a mai aştepta să apară pe net. Deci pe regizori, actori, producători (etc) nu-i prea afectează. Iar cântăreţii au venituri bunicele din concerte şi discuri vândute. Deci din nou faptul că noi descărcăm gratis de pe net, nu-i loveşte în buget prea mult.

Nu cred că ne rămâne decât să vedem ce rezervă viitorul şi dacă prin numeroasele proteste vom putea rezolva ceva. Voi ce ziceţi?

Până una alta, am găsit videoul celor de la Creative Monkeyz contra ACTA, care da anumite lamuriri foarte precise despre ce inseamna mai exact aceasta lege, so watch it here <--



 sursa

10 comentarii:

  1. Ar fi un dezastru...un soc pentru noi sa fie cenzurat in halul asta :|.Nici nu imi pot imagina cum ar arata internetul controlat.Mai degraba as renunta la el daca ar fi asa :-s

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. I agree, mai vine apocalipsa daca o sa ne ia astia internetul .. :P

      Ștergere
  2. mi se pare o porcarie asta cu ACTA. si chiar ca pe cantareti nu ii afecteaza cu nimic. Am vazut o poza pe net unde erau scrise vorbele lui Eminem si spunea ca nu afecteaza pe niciunul! is curioasa cum traiesc cei din America... cei din Coreea, China aveau deja restrictionate chestiile astea si inainte sa semneze tratatul acela

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, chiar vroiam sa eu sa caut sa vad ce parere au celebritatile..
      Cat despre China si Coreea, aia oricum is cu comunismul, au restrictii la o gramada de porcarii, n-as vrea sa ma duc sa traiesc acolo :|

      Ștergere
  3. Daca ar fi legea ACTA pur si simplu internetul nu ne-ar mai folosi la nimic!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Intr-adevar... bine zice poza aia cu mormantul: "Internet: 1969-2012 RIP"

      Ștergere
  4. Nu mi place chestia asta cu ACTA!!!!

    cat despre film, ai ai ai ai:X Merita vazut:D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu ma uit la filme online,si ar fi chiar nasol sa nu le mai putem viziona asa.

      Ștergere
  5. crezi ca pe ei ii intereseaza ce salariu primesc cantaretii sau cat castiga regizorii si actorii?
    ii doare pe ei in cot de asta, alte planuri au.
    alte ganduri.
    vor sa controleze tot, si sa nu ne mai putem exprima liber mai ales in legatura cu ploitica.
    de unde s-au strans semnaturi pt Smurd? de pe facebook, unde s-a planuit sa se intalneasca lumea? clar tot. acolo.
    lor nu le convine asta, nu le conv multe lor, totul e legat de cei de sus pentru ca sa poate controla lucrurile si sa se imbogateasca tot ei ...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da ma gandesc si eu ca s-ar putea sa fie o conspiratie ascunsa in spatele aparentei "suparari" cu drepturile de autor.. daca doboara netul, daca ne intra in case si ne supravegheaza ne-au nimerit la punctele cele mai slabe..

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...