sâmbătă, 18 februarie 2012

Leapsă

Îmi cer scuze pentru îndelungata absenţă, nu ştiu cum a trecut aşa repede săptămâna...Am fost ocupată cu teste şi olimpiada de română (şi încă mai sunt).
Să trec acum la o leapşă-datorie care am primit-o acum mai mult de o săptămână. Ştiu că mulţi aţi făcut-o deja, aşa că nu o mai predau (decât, desigur, dacă cineva vrea să o mai facă).

1.Aminteste-ti persoana care ti-a dat premiul printr-un link catre blogul ei:  
Sorana 
thankx :)



2. Raspunde-ti intrebarilor care insotesc premiul.
a. Care este produsul de machiaj preferat?
fardul de pleoape (dar nu e neapărat cel care îl folosesc every day)

b. Care a fost trend-ul preferat in anul 2011 ?
habar n-am.. ojele vesele, colorate, neon, vara

c. Care este desertul tau preferat ?
prajitură de ciocolată (cam orice de ciocolată)
d. Culoarea preferata ?
mov

e. Care este prenumele tau?
Alexandra
f. Care este ultima melodie ascultata ?
right now ascult wind of change-scorpions
g. Pisici sau caini ?
pisica!

3. Spune ceva despre tine ce nu ai mai spus nimanui pe blog.
visez să ajung în America, să devin o celebritate(nu ştiu exact în ce domeniu) :))

4. Premiaza cate bloguri crezi ca merita acest premiu.
Am să menţionez câteva, să-mi exprim aprecierea:
C.L.M.
Koko
Bianca Dobrescu
Lillee
Aira
(nu sunt puse neaparat in ordinea aprecierii)

4 comentarii:

  1. am vazut leapsa asta circuland prin toate locurile posibile.
    trebuie sa fie un intreg lant al slabiciunilor, ca sa zic asa, caci vad ca ajunge pe la toti ;))

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...