sâmbătă, 4 februarie 2012

Happy Birthday to me :D

Da, am implinit 17 ani... Nu stiu ce sa zic.. E o varsta frumoasa, sau nu? Ma apropriu prea repede de varsta maturitatii? Mie una nu-mi place sa "imbatranesc", daca as putea as ramane toata viata la varsta asta. Of, unde esti Edward cand am nevoie de tine? :))
Cu alte cuvinte... Ce am realizat la varsta de 16 ani si pana in prezent?
Am invatat sa fiu mai independenta. Am invatat sa nu-mi mai pese asa mult de ce zice lumea. Am invatat sa fiu mai puternica. Am invatat sa ma plac(ma rog inca lucrez la asta). Am invatat sa fiu mai prietenoasa. Mi-am schimbat scoala, o mare decizie. Am cunoscut o multime de persoane noi. Am evoluat.
Asta e.. Dar se duce si ziua asta asa cum a venit si mai adaugam cate o zi, cate o luna, cate un an la varsta noastra...


Pana una alta, va servesc si pe voi cu o bucatica de tort :)

13 comentarii:

  1. La multi ani fericiti!Sa ai parte de tot ce-ti doresti in viata:)

    RăspundețiȘtergere
  2. La multi anii ! :*:* sa fii sanatoasa si frumoasa. si acum daca esti asa sa fii si mai si :d :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Mulţi şi fericiţi ani înainte, cu puţină întârziere! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. La multi ani >:D<.Mai bine mai tarziu decat niciodata (zic eu :-s )
    Ai un super blog :x

    RăspundețiȘtergere
  5. La multi ani cu interziere!:* Sa fii fericita, sanatoasa si iubita!

    RăspundețiȘtergere
  6. La mulţi ani fericiţi şi sănătoşi!
    Chiar dacă vrei să rămâi la vârsta, pe parcurs îţi vei da seama ce frumos e să evoluezi, dar şi să rămâi tânăr în interior!

    RăspundețiȘtergere
  7. Patratel - probabil ca ai dreptate.. :| dar of, tare bine e sa fii tanar si pe dinafara nu numai pe interior :)

    Multumesc tuturor.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Aşa e, dar măcar putem părea maturi în anumite situaţii. Are şi îmbătrânirea trupuilui un rost. Să ne aducă aminte că suntem trecători şi să ne bucurăm de fiecare clipă.

      Ștergere
  8. Pff, vad ca si tu esti la fel ca mine :)) La fiecare aniversare, ma simt tot mai batrana :))

    Te pup, la multi ani! Enjoy these years ♥

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...