vineri, 24 februarie 2012

Bloguleţule, bloguleţ!


Iată că timpul a trecut în viteză şi a împlinit şi blogul meu un an... Când mă gândesc ce făceam anul trecut pe vremea asta, ce m-a făcut să iau decizia să încep un blog... Aşa cum am zis şi în prima postare, am avut eu de-a lungul timpului multe tentative de a începe un blog, de a conduce un forum, un chat etc, dar toate au eşuat şi nu au durat mai mult de un an. Am trecut prin nişte faze prin care cred că mulţi dintre noi au trecut, când erau mai mici şi doreau să aibă şi ei un site, să conducă un grup de persoane online...
Dar blogul este despre a-mi împărtăşi părerile şi sentimentele, este ceva mai matur şi am de gând să ma ţin de el, căci nu e o simplă fiţă.

Nu pot spune că am realizat nu ştiu ce într-un an, dar sunt bucuroasă că mi-am câştigat câţiva vizitatori şi comentatori fideli şi prieteni online, cât şi cititori în ascuns, care revin mereu pentru a-mi citi postările. Cu ocazia aceasta îi salut pe românii din SUA, Moldova, Rusia sau Germania, ţări din care s-au strâns cei mai mulţi cititori străini. Le mulţumesc şi lui C.L.M., Biancăi Dobrescu, fetei care te iubeşte, Airei (şi lui Google :p) care au redirecţionat cei mai mulţi cititori către blogul meu.

Ce să mai zic, Happy Birthday, bloguleţule!

11 comentarii:

  1. La multi ani pt blogul tau ! :)) sa faci mult mai multi ani :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. thanxx :D sa speram ca o sa aiba viata lunga blogul :P

      Ștergere
  2. La multi anisorii:d sa cresteti frumos impreuna:D

    RăspundețiȘtergere
  3. La multi ani bloguletului tau! >:D<

    RăspundețiȘtergere
  4. La multi ani si la cat mai multe postari de acum incolo!:-*

    RăspundețiȘtergere
  5. Happy B-day. La cat mai multe postari!!

    RăspundețiȘtergere
  6. Nu stiu daca am mai trecut pana acum pe aici dar ma bucur ca am picat fix azi :d La multi ani!

    RăspundețiȘtergere
  7. oooow:X:X:X:X:X:X La multi ani:X la cat mai multe postari si cat mai multi vizitatori! si npc>:D<

    RăspundețiȘtergere
  8. Bloguletul va multumeste tuturor si de fericire si-a schimbat si hainutele, s-a inveselit asa tare incat numai roz vede in fata ochilor :D

    RăspundețiȘtergere
  9. La multi ani... sa-ti functioneze blogul ca uns.. :) nu stiu ce as putea sa-i mai urez bloguletului..
    Zi placuta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iti multumesc :) Si tu sa ai in continuare parte de un weekend placut.

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...