duminică, 29 ianuarie 2012

Satisfacţiile finalului de săptămână

După un weekend intreg de învăţat şi făcut teme, a venit şi duminica seara, momentul în care mă simt melancolică şi tristă pentru faptul că vine lunea şi o iau de la capăt. Dar pe de altă parte mă gândesc cât de plăcut e sentimentul de mulţumire după ce ştii că ai făcut tot ce ţi-ai propus, ai muncit şi eşti pregătit, nu ai pierdut vremea...

Nu vi se întâmplă? E neplăcut rău de tot să ştii de vineri dupămasă că trebuie sa înveţi pentru testul la mate de miercuri, eseul la română pentru marti si ascultatul la istorie de luni, dar ai satisfacţia că ţi-ai făcut datoria, şi cu puţin noroc nu vei avea aşa multe teme în restul săptămânii :)

Pe de altă parte, azi nu am lucrat totuşi aşa mult, căci dupămasă m-am uitat la Gala Laureaţilor la Campionatul European de Patinaj artistic, bineînţeles cu dorinţa enormă de a nu-l rata pe Plushenko ;) Norocoşi sunt bucureştenii pentru că vor veni să facă show în capitală el şi alţii de (aproape) talia lui.

O săptămână plăcută să aveţi! (eu ştiu că voi avea, cel puţin spre final, căci îmi voi sărbători ziua mai multe ori :D)

10 comentarii:

  1. Eu din păcate am ratat gala laureațolor la patinaj, și nu am avut timp să mă uit nici săptămâna asta... Cine a câștigat la perechi?

    RăspundețiȘtergere
  2. ehm:) eu am inceput ziua de duminica cu un examen si o critica din partea profei mele tampite X(X(X(X(X(X

    Multumesc, o saptamana faina sa ai si tu!:D

    RăspundețiȘtergere
  3. Da, ai dreptate, e un sentiment foarte plăcut când şti că ţi-ai făcut datoria :)
    Şi eu m-am uitat la Gala Laureaţilor. A fost uimitor.

    RăspundețiȘtergere
  4. eu duminica sunt cea mai aglomerata. pentru ca deobicei atunci imi pregatesc temele pentru saptamana. P.S: si mama s-a uitat la patinaj si am mai prins si eu cativa patinatori .:x

    RăspundețiȘtergere
  5. Patratel - Tatiana Volosozhar/Maxim Trankov(Rusia)..btw, tot podiumul perechilor a fost numai cu perechi ruse :))

    C.L.M. - naspa... examen duminica? :S lasa ca va fi mai bine saptamana asta :)

    Rose - :D

    Sorana - ahh eu sambata incerc sa fac tot ce pot, caci urasc sa fac teme duminica dupamasa :)) am asa un feeling neplacut daca mi-am terminat saptamana muncind pana seara tarziu..

    RăspundețiȘtergere
  6. Genial pisoiul.Il iubesc!Si pe el il iubesc:))

    RăspundețiȘtergere
  7. Pff, sper sa pastrezi atitudinea asta si in facultate :)) pup!:*

    RăspundețiȘtergere
  8. Fata care te iubeste - da, e tare dragut :) vad ca ti-ai schimbat numele ;) :*

    Koko - si eu sper :)) dar cred ca sansele sunt mici, caci am momente cand ma prabusesc chiar si acum :|

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...