miercuri, 4 ianuarie 2012

Pentru fanii genului poliţist...


De curând mi-am îmbogăţit lista de seriale cu o productie descoperită recent, mai degrabă o serie de filme aranjată pe sezoane, Agatha Christie-Poirot.
Pe Vplay există doar primele 10 sezoane, dar pe 990.ro îl găsiţi şi pe al 11-lea cu tot cu titlurile romanelor sau povestirilor după care au fost realizate episoadele. Un episod variază de la 45 de minute la 110 de minute, în funcţie de dimensiunea poveştii originale.

Cum eu sunt o maaaaaaaaare fană Agatha Christie şi am citit deja vreo 20 din romanele ei, mi-am dorit să văd şi ceva ecranizări. Până să descopăr seria asta, am văzut diferite producţii cu diferiţi Poiroţi, dar cel mai potrivit si simpatic este cel din seria asta, şi anume David Suchet.
Dacă este ceva ce mă enervează la aceste ecranizări este faptul că au cam o singură casă şi un singur bloc unde îşi desfăşoară filmările, clădiri care au un aspect de a doua jumătate a secolului 20, nu de prima jumătate a secolului, cum ar fi trebuit... Parcă producătorii ar fi scoţieni, de se zgârcesc atâta cu decorurile.

Una peste alta, sunt tare fericită că am o droaie de "episoade", fiindcă mai am şi o droaie de cărţi de citit.
"Episoade" l-am pus în paranteză fiindcă sunt defapt filmuleţe, nefiind legate între ele, decât prin unele remarci extra, majoritatea dintre Hastings şi Poirot cu privire la evenimente şi cazuri din trecut a celor doi. Ecranizările sunt în unele cazuri destul de modificate faţă de roman sau povestirea originală, iar în altele sunt adăugate lucruri în plus, mai ales mici ironii şi situaţii comice. În general pot spune că îmi plac sfârşiturile, sunt foarte plăcute.

Aşa că amatorilor genului, le recomand cu căldură seria aceasta de producţii. Spor la vizionat!

5 comentarii:

  1. o adooor pe agatha christie.am citit vreo 5,6 cxarti(doar atat am gasit la biblioteca) insa mai vreau sa citesc.de obicei intr o zi termin o carte,caci ma scufund in lectura si nu fac nimic altceva pana nu o termin.o sa ma uit cu siguranta curand la seriale.ms :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Şi mie îmi place la nebunie seria asta :) Am ajuns pe la sezonul 3 şi am făcut pauză, îmi trebuie starea potrivită pentru vizionat!

    RăspundețiȘtergere
  3. Madlen - la fel si eu :) la immedio e o serie de carti ale ei, si sunt la oferta pana in 7 feb 3, la pret de 2.. sunt o gramada ce nu le am, deja am dat iama in standul lor :))

    Oana S. - ahh eu nu le-am luat in ordine caci probabil m-as fi plictisit (ehh..greu de crezut..), ci am citit cartea/povestirea -> vazut episodul :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Ador filmele dar in special serialele politiste si acesta se afla pe lista mea. <3

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...