duminică, 22 ianuarie 2012

Pe ce muzică dansăm?

De ce fiind la o petrecere, acasa, toţi dansează pe Money Maker sau pe One billion ori Danca Bonito, dar când cineva pune o melodie de dansat precum Fire Burning on the Dance Floor (Sean Kingston) sau Low (Flo Rida), toţi se azează jos fiindca sunt prea obosiţi sau se scuză că nu ştiu să danseze pe melodiile astea?
Cât de greu este să dansezi, să simţi ritmul, să te "scufunzi" în melodie şi să te mişti pe ea, aşa cum îţi vine? Oare lumea nu mai ştie ce înseamnă muzică adevărată pe care să dansezi, şi nu porcării remixate, pe care dai numai de fund si le uiţi într-un an ?

Ce-mi place mie şi consider că e muzică de dansat de calitate:
  • Fire Burning on the Dance Floor - Sean Kingston
  • Low - Flo Rida
  • G-Get up and Dance - Faber Drive
  • Hung up - Madonna
  • Let-s get loud - Jennifer Lopez
  • On the Floor - Jennifer Lopez
  • In The Ayer - Will.I.Am ft Fergie
  • Hollaback Girl - Gwen Stefani
  • Billie Jean - Michael Jackson
  • Where them girls at - David Guetta ft Flo-Rida & Nicki Minaj
  • Just Dance - Lady Gaga
  • Pump It - Black Eyed Peas
  • Shut Up and Drive - Rihanna
  • Don't Stop the Music - Rihanna
  • Party in the USA -  Miley Cyrus 
  • Yeah - Usher
etc..

My favorite in momentul acesta:


Voi ce melodii mai ascultaţi, pe care să vă vină să ţopăiţi?

7 comentarii:

  1. Dragute melodii,imi plac majoritatea!

    RăspundețiȘtergere
  2. din ce ai pus tu aici...eu as alege Pump It - Black Eyed Peas :D

    RăspundețiȘtergere
  3. adevarat ...cele enumerate de tine sunt melodii bune ! dar nu toti romanii stiu sa le aprecieze si sa incerce a simta ritmul acela al dansului.

    RăspundețiȘtergere
  4. Raisa - ma bucur :D

    Aira - e una din favoritele mele, iar cand ma apuca, am obiceiul sa o ascult nonstop :))

    Sorana - mda...pacat ca nu le mai dau astia in cluburi.. ce se dansa prin anii 2000-2006 cam asa, prin cluburi era muzica mai buna

    RăspundețiȘtergere
  5. vaaai ce dragute sunt, mia-i facut pofta de melodii mai vechi daaaar foarte bune:*

    RăspundețiȘtergere
  6. Fiecare persoana are preferintele ei, vorba aia "gusturile nu se discuta" :D

    RăspundețiȘtergere
  7. Maria - stiu sentimentul :D

    Lavi - intr-adevar, dar asta-i chestia ce vreau eu s-o subliniez: ce prefera majoritatea, contamineaza minoritatea, care deobicei gandeste mai bine, iar parerea mea e cea pe care am scris-o si in postare, dar nu fortez pe nimeni sa creada ca mine...eu zic ca muzica de dansat mai veche e mai de calitate decat trendul asta a muzicii de club, deloc individualizata si fara hituri durabile. oricum, vom vedea ce aduce viitorul.. :)

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...