duminică, 8 ianuarie 2012

New Year's Eve - dragoste si sperante pentru noul an

Ştiu că a trecut deja revelionul şi mă blestem că nu mi-am adus aminte mai devreme să scriu despre acest film.. Dar măcar mai sunt unii care sărbătoresc după stilul vechi...Oricum este un film potrivit de vazut la inceput de an, cand se intinde in fata noastra un nou inceput, proaspat si necunoscut.

New Year's Eve este un film in genul Valentine's Day, cu o distributie de lux si actiunea desfasurandu-se intr-o singura zi, fiind diferita de la om la om.

Puncte forte:
  • Distributia: Robert De Niro, Ashton Kutcher, Zac Efron, Jon Bon Jovi, Halle Berry, Jessica Biel, Michelle Pfeiffer, Katherine Heigl, Sarah Jessica Parker etc. Cu toate acestea niciunul nu a avut vreun rol care sa se ridice la nivelul lor.
  • Povestile: Cel mai mult mi-a placut (chiar daca e un cliseu) povestea doamnei trecuta de prima tinerete, care nu crede in rezolutiile de anul nou, dar impinsa de un tanar isi face o lista si i-o inmaneaza acestuia cu rugamintea de a-i indeplini toate dorintele de pe ea in ajunul anului noi. La fel de mult mi-a placut si povestea batranului pe moarte. Veti vedea voi despre ce e vorba.
  • Starea de buna dispozitie ce ti-o creaaza filmul. Intra-adevar pentru toti care avem putina sensibilitate in noi, se asterne un zambet pe fetele noastre. Nu-l judecati prea dur! E un film facut pentru entertainment.
  • Nu stiu cum se fac chestiile astea, dar am apreciat enorm ca de anul nou, au filmat New York-ul in plina desfasurare, cu multimi de oameni adunati pentru a vedea globul ridicandu-se si coborand la miezul noptii (se stie ca este o traditie a acestui oras). A avut asa un aer festiv!
  • Multi o zic, si o s-o zic si eu: cel mai mult, din toata lista de actori, l-am apreciat si a avut cel mai bun rol Zac Efron... S-a remarcat de departe, punand in umbra chiar si pe SJP sau pe Ashton Kutcher.
  • Jon Bon Jovi cantand :)

Puncte slabe:
  • Este genul de film care nu-ti da posibilitatea sa ajungi sa cunosti prea bine personajele. Povestile numeroase sunt succedate rapid unele de altele, si trebuie sa fii atent ca sa nu te pierzi. Cu toate acestea montajul a fost reusit si destul de usor de urmarit.
  • Nu m-au impresionat toate povestile. Cel mai putin mi-a placut cea in care un barbat (nu-i mai tin minte numele) incearca sa ajunga cu disperare in New York pentru a fi acolo la o anumita ora sa se vada cu o doamna misterioasa, pe care a intalnit-o ultima oara cu un an in urma.
  • Povestile erau cu final previzibil. Tot filmul e plin de clisee, parca sunt luate rezumate a altor filme cu diferite situatii si lipite intr-unul. Dar nu ma pot plange prea tare, montarea lor si circumstantele au facut ca ele sa fie enjoy-ate cu aceeasi placere ca prima oara cand le-ati vazut intr-un vreun alt film.

Ca o concluzie va recomand filmul pentru o seara linistita de sambata sau duminica, pentru o portie de buna dispozitie. Eu l-am vazut acum aprox 2 saptamani la cinema iar pentru noul an m-am simtit mult mai fresh, vesela si dispusa sa-mi fac rezolutii, dupa cum ati vazut ;)

5 comentarii:

  1. nu stiu cum altfel as putea sa-l vad acum decat la cinema, pentru ca are o calitate proasta pe torrenti, dar sper s-o fac cat mai curand.:) Trailerul e foate fain.
    Cat despre scroll-ul care nu aparea la mine pe blog, poti sa apesi pe biluta din mijloc de la mouse si o sa poti deplasa imaginea in ce directie doresti. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Si eu vreau sa il vad, insa n-am ajuns inca la cinema. Probabil o sa ma uit de acasa. :)

    Pup.

    RăspundețiȘtergere
  3. chiar nu stiam ce film sa vad. :)) o sa ma uit, chiar daca revelionul a trecut.

    RăspundețiȘtergere
  4. Rosaline - intr-adevar, va mai dura ceva pana iese dvd-ul si il pune cineva la calitate buna.. Cat despre scroll, mda e drept ca uitasem de varianta asta, dar am vrut doar sa stii.. adica poate nu la toti se vede asa, eu nu am ecranul lat.

    Anda - daca ai timp e mai ok sa mergi la cinema :)

    Sorana - e un film bun cand esti plictisita ;)

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...