joi, 5 ianuarie 2012

M-am vopsit :)

Şi m-am făcut blondă :p

Glumesc...Defapt aş fi vrut-o eu (nu blondă, măcar şaten deschis), dar Dumnezeu mi-a dat păr brunet şi mi-a luat din opţiunile pentru alte culori de păr. Cum sunt prima oară, mi-am achiziţionat o vopsea semipermanentă (Loreal Casting Creme Gloss), o nuanţă ciocolatie, care la mine în cap a ieşit ceva mai închisă.
O mare diferenţă între nuanţa mea naturală şi cea obţinută nu există, din păcate. Nici nu mă aşteptam la prea multe. Dar un păr vopsit e mai lucios, mai intens decât cel natural (cel puţin la mine).

Aş vrea să vă întreb, voi v-aţi decolorat vreodată tot părul, pentru a-l vopsi complet diferit? Sunt curioasă ce urmări a avut treaba asta...Iar dacă sunteţi brunete, ce nunaţe aţi încercat?

9 comentarii:

  1. hmm:) eu m-am vopsit doar cu nuante de roscat:) si nici alea nu au prins cine stie ce pe parul meu negruuu! :)) ma aflu cam in aceeasi situatie ca si tine:)m-as decolora dar mi-e frica!:D :)) nu vreau sa-mi bat joc de par!!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu cred ca ar trebui sa te decolorezi, o sa-ti para rau dupa :P Eu n-am mai reusit niciodata sa-mi las parul sa creasca dupa o anumita lungime :(

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu sunt şatenă închis şi am avut câteva tentative de schimbare a culorii... prin liceu m-am nuanţat şi m-am făcut brunet-albăstrui, apoi m-am vopsit tot ciocolatiu. Chestia e că nu se vede nici o diferenţă la vopsit la mine.

    RăspundețiȘtergere
  4. mie imi place parul meu, culoarea :D (minune) :D


    :-?? deci nu stiu ce sa zic :)


    P.S. am facut postarea cu planificare 2012, sau ceva de genul :D

    RăspundețiȘtergere
  5. Sunt bruneta,dar m-am vopsit roscat,castaniu si..brunet:)).
    Acum parul a revenit la culoarea naturala si nu-l mai vopsesc deloc.
    Si eu am cochetat cu ideea de blond,dar am renuntat pt ca nu mi-ar fi stat bine.

    RăspundețiȘtergere
  6. C.L.M.- off, si cand ma uit la vedetele astea ce-si schimba parul la fiecare doua saptamani..

    Koko - nu mi-ar prea placea s-o fac oricum, caci e totusi un proces mai mult sau mai putin definitiv (in sensul ca ramai cu unele urmari dupa asta).

    Oana - eu nu as fi vrut sa ma fac mai bruneta, sau chiar negru pur.. mama imi zice ca m-ar imbatrani, si de aia am sperat ca mi-as putea deschide culoarea si s-o fac mai calda..

    Lavi H. - e bine sa-ti placa :) eu una ma plictisisem de culoarea mea, dar nu am stiut cate implica chestia asta..

    fatacareaduceploaia - ah nici mie nu mi-ar sta bine blonda, eventual ceva in degrade de la saten la blond cel mult.. cum ai reusit? ai folosit vopsea permanenta?

    RăspundețiȘtergere
  7. cred ca blonda ti-ar sta bine daca ai avea pielea foarte alba sau trasaturile foarte finute.
    eu nu m-am vopsit niciodata, dar am o colega care si-a ales o nuanta de roscat. ceea ce ar trebui sa stii e ca nuanta nu se va vedea la fel de intensa sau frumoasa ca pe cutie decat daca decolorezi parul inainte. ei i-a iesit tare bine, doar pentru o suvita care cadea in chip de breton pe o parte.

    RăspundețiȘtergere
  8. Rosaline - ai dreptate.. eh nu m-as face blonda, pentru ca e prea drastic pentru mine care sunt bruneta.. eventual suvite :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Sa stii ca astea fara amoniac nu prind decat daca pui o vopsea mai inchisa decat culoarea ta naturala. Si eu am avut vreo 3 ani in care m-am tot vopsit. Acuma am luat o pauza de un an jumate si la varfuri s-a cam uscat, incet, incet vreau sa ajung la culoarea mea (total adica).

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...