luni, 2 ianuarie 2012

Goal-uri pentru anul 2012


Celebrele rezoluţii...Le-am împărţit pe categorii:

În privinţa blogului:
-ca toată lumea: mai multe postări, mai mulţi cititori...Sper să ajung să organizez la un moment dat şi un giveaway.

Timpul liber:
-să citesc cel puţin 15 cărţi de genuri diferite(nu se pun cărţile gen Gossip Girl şi recitirile)
-să vizualizez cel puţin 10 filme de valoare, din fiecare gen (nu se pun parodiile, comedioarele comerciale proaste)
-să găsesc şi alte seriale de valoare de urmărit, populare, precum Prison Break, sau Greys Anatomy, Glee, sau OTH..etc.
-să-mi perfecţionez engleza în mod extra-şcolar
-să fac mai mult smart shopping
-mai mult inot, mai multe ieşiri
-să-mi vizitez bunica
-să scriu în continuare la mini-romanul început


Eu:
-să-mi menţin notele bune cu care am început noua şcoală
-să-mi fac mai multe schimbări de look, în special la păr (încă sunt în dubii ce culoare de păr să-mi aleg, deşi nu am prea multe posibilităţi fiind brunetă)
-să îmi perfecţionez încrederea de sine şi anumite însuşiri precum viteza de reacţie, memoria etc.
..şi ar mai fi şi altele pe lista-mi privată, pe care nu le zic aici :P

Cam astea îmi sunt dorinţele şi aşteptările pe 2012 şi sper/promit să mă ţin de ele.
Îi invit şi pe alţi bloggeri să îşi expună rezoluţiile pentru 2012, mi-ar plăcea să le citesc pe ale lui C.L.M., Koko, Sakura, Lavi H , Aira şi toţi ceilalţi care nu le-aţi făcut încă :)

În altă ordine de idei, sunt mulţumită de rezultatul de ieri de la X Factor, deşi nu încântată. Iulian îmi era cel mai simpatic, dar se pare că tot Andrei Leonte a reuşit să cucerească publicul cu vocea, şarmul şi sensibilitatea sa. Meritau toţi titlul, dar simplul fapt că numele lor sunt acum pe buzele multora, este o foarte mare realizare.

~Este melodia cântată de el şi la audiţii şi în finală.

12 comentarii:

  1. ei la asta nu ma asteptam :D
    dar am sa le scriu:)
    multumesc pentru ca te-ai gandit si la mine!

    RăspundețiȘtergere
  2. Cu filmele de valoare te înţeleg, asta aş vrea şi eu :) Anul trecut cred că doar Casablanca şi Breakfast At Tiffany's mi-ar intra pe listă.

    RăspundețiȘtergere
  3. Lavi H - ma bucur ca esti interesata :) abia astept

    Oana S. - mda.. tocmai de aia voi incepe o "vanatoare" de filme mai vechi..mi-am facut deja o lista, dar problema e ca mai niciodata nu-mi gasesc timp sau nu am chef :|

    RăspundețiȘtergere
  4. tocmai le-am postat :)
    mersi >:D<

    RăspundețiȘtergere
  5. Multumesc:D o sa fac maine postarea:D chiar ma incanta ideea!:D

    RăspundețiȘtergere
  6. Wow, cate rezolutii :)) Obisnuiam sa fac si eu liste lungi...acum am zis ca o sa incerc sa go with the flow :)) Ms mult, o sa-l fac si eu ♥

    RăspundețiȘtergere
  7. Aira - ma si duc sa ma uit la lista ta :)

    C.L.M., Koko - v-as citi la amandoua listele cu mare curiozitate :P

    RăspundețiȘtergere
  8. Mult noroc!!!!! Am facut si eu o lista asemanatoare

    RăspundețiȘtergere
  9. Miniromanul e cel mai important din punctul meu de vedere. Pe el as insista. Succes

    RăspundețiȘtergere
  10. fatacareaduceploaia - si eu sper, dar e nevoie sa muncesc si eu :) >:D<

    Szasz Sebes Paul - mersi, ma voi uita si la lista ta :)

    Baldovin - ai dreptate, cu toate acestea sunt asa o lenesa, incat am nevoie de inca un "sut" de inspiratie serioasa ca sa mai adaug cateva pagini :) Oricum, multumesc

    RăspundețiȘtergere
  11. bafta in a realiza ceea ce iti propui

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...