sâmbătă, 14 ianuarie 2012

Do you listen to THE manele?

Dati si voi un search de cautare pe wikipedia cu "manele" ;)
Eu abia acum am vazut minunatia asta...Si ma refer la pagina in engleza, care fac manelele sa para un gen muzical atat de elaborat...
=)))))))

Vezi restul minunatiei aici.

Si acum cu totii:
Banii mei ,banii mei,banii mei ,banii mei
Pentru tine sunt prea grei nu stii ce sa faci cu ei
Mr. Juve si Susanu si cu Gutza barosanul
Tot pentru baietii full de bani
Sa fie special doar pentru bastani... Yeah!

p.s. stiu ca e destul de veche povestea, dar nu m-am putut abtine :)))) Dati clik pe imagine pentru a o vedea mare.

7 comentarii:

  1. Eu recunosc, cand au aparut acum nu stiu cati ani am ascultat ca deh... curiozitatea :)

    Dar cand am crescut(cls a 9a) si am stiut sa fac diferenta dintre muzica buna si muzica proasta :)) sa zic asa:)

    RăspundețiȘtergere
  2. C.L.M. - eu din cauza lor, am trait un an intreg (cand eram mai mica) cu impresia ca muzica populara e manea si ca e rusine sa asculti populara.. nici acum nu-mi place da nah, fac diferenta :P

    Raisa - mda, stiu..=))

    RăspundețiȘtergere
  3. eu chiar nu stiam de asta :)) si chiar m-a bufnit rasul. The manele si manele style :))

    RăspundețiȘtergere
  4. :)) Este prima data cand vad asta si pot sa o spun cu mana pe inima..."ce jignitor" :)).

    RăspundețiȘtergere
  5. :)) nici mie nu mi place muzica populara:))

    RăspundețiȘtergere
  6. Sorana - mda, stiu.. m-am scuturat de ras cand am citit prima oara :)))

    Tadotakii - adevarat.. doamne! daca si manelele au ajuns muzica.. daca si dubstepul e un gen, si altele asemenea porcarii inventate in secolul asta, viitorul se arata incert..

    C.L.M. - dar trebuie sa admit ca macar aia e muzica si are o cultura.. doar ca eu nu o gust :)

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...