miercuri, 14 decembrie 2011

O noua pasiune

I must confess, nu am fost chiar aşa de foarte ocupată în ultima vreme încât să nu mai am deloc timp de blog... Dar m-a cuprins o nouă pasiune pentru un serial :D
Este vorba despre 90210, un spin-off a celebrului Beverly Hills,90210 de pe vremea părinţilor mei. În serial e vorba bineînţeles, de nişte adolescenţi bogaţi din Beverly Hills, care merg la o şcoală de fiţe şi intră în toate buclucurile de pe lume. Am impresia că scenariştii intenţionat au adoptat toate problemele posibile, ca să ne înveţe pe noi ce să nu facem, fără să ţină seama că au cam exagerat :))
Anyway, serialul m-a prins, chiar dacă la început era plictisitor. Acum sunt la finalul celui de al doilea sezon, şi mai am 2 :P
Aşa că asta fac în fiecare zi după ce termin cu treburile. Vi-l recomand dacă sunteţi amatori de seriale cu adolescenţi şi NU doriţi neapărat să vă uitaţi la un serial pretenţios şi impecabil realizat.

P.S. Sunt doar eu, sau noul Vplay sucks? Nu mai gasesc episoadele puse in ordinea cronologica..

5 comentarii:

  1. :> Vizionare placuta:) pare interesant:D:)>:D<

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu recomand "Grey's Anatomy". Am văzut 5 sezoane, mai am 3! :D

    RăspundețiȘtergere
  3. chiar ca sucks:))) si serialul e chiar misto, ma uitam cand eram mai mica;))

    RăspundețiȘtergere
  4. Patratel - multa lume il recomanda.. dar nu stiu.. am vazut ceva secvente si mi s-a parut cam sangeros..

    DeeDydy - abia acum l-am descoperit si sunt tare bucuroasa ca inca il continua :)

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...