vineri, 2 decembrie 2011

Noul clip al lui Lady Gaga


Mai bine ii zic film, pentru că videoclip sigur nu este. Aş putea numi cea mai nouă creaţie, a acestei ţicnite artiste, un scurtmetraj.

Watch it! sau vezi dupa continuare...

Normal, nu trebuie să vă fi aşteptat la ceva normal, scurt, simplu. Gaga a ales să fie ea însăşi actriţă, regizor, balerină şi artistă.
Clipul nu este aşa încărcat ca You and I, de exemplu, adică scenele nu se derulează aşa repede încât să nu-ţi dai seama ce se întâmplă. Din contră e uşor de înţeles, mai ales dacă te uiti şi "printre rânduri".

Pe mine sincer, m-a impresionat.. Adică a surprins esenţa celor mai emoţionante drame, filme despre modul în care au mers cu capul în sus personajele, în ciuda tuturor evenimentelor potrivnice. Mă trimite cu gândul la Black Swan şi în general filmele care vizează dramele unor oameni, visele, şi înfruntarea greutăţilor în drumul către fericire.




Voi ce filme de genul ştiţi? M-a apucat pofta de nişte drame.. :)

p.s. Cititi aici interpretarea clipului!

6 comentarii:

  1. Are imaginatie:) are si cu ce sa-si puna in practica ideile, insa melodia nu-mi place:-??

    RăspundețiȘtergere
  2. Lady gaga e geniala in felul ei teribil de ciudat de a fi si asta mi-a placut mereu la ea.

    RăspundețiȘtergere
  3. Este lipsita de inhibitii, nu se da in laturi de la nimic...este foarte tare scurt metrajul.

    RăspundețiȘtergere
  4. N-am apucat inca sa ma uit la el, n-am rabdare momentan :))

    RăspundețiȘtergere
  5. C.L.M. - chiar ca are imaginatie.. totusi ca clipul acesta e mai mult despre viata ei, un fel de autobiografie..

    Ana.Q - as spune exact acelasi lucru :)

    Gagauta - nu prea se da ea in laturi de la nimic, adevarat.. :)) oare in urmatorul clip dispare de tot cenzura? :)) eu sper totusi sa se limiteze aici din pct asta de vedere..

    Koko - hehe, poti sa te uiti la varianta scurta, numai cu muzica, de pe vplay, sau alte siteuri :) doar ca...intro-ul mi se pare cea mai buna parte.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...