marți, 27 decembrie 2011

Leapsă de Crăciun

C.L.M. m-a amintit printre cei cărora doreşte să le paseze această leapsă, iar eu văzând doar acuma, mă grăbesc să răspund la ea până nu trece de tot Crăciunul (azi încă mai este a treia zi de Crăciun).

 


1.Un banc despre (Moş) Crăciun:
- Cum stii ca Mos Craciun este barbat?
- Simplu. Nicio femeie nu poarta aceeasi imbracaminte in fiecare an.



2.Să spunem că ţi se îndeplinesc 3 dorinţe în ziua de Crăciun , ce dorinţe ai vrea să îţi fie îndeplinite ?
Ohh..să pot pleca în Canada şi să am succes în viaţă, să îtâlnesc pe cineva cu totul deosebit, bunica mea să trăiască cât mai mult.

3.Ce cadouri ai vrea să primeşti?
Eeeh na, un iPad acolo, se poate? :P Serios vorbind, primesc orice e dăruit din suflet, fără batjocură, cu grijă.

4.Poți să alegi să ţi se facă un cadou de la o persoana iubită , dar nimic material. Ce ai alege ?
De la un iubit? Un sărut. De la părinţi? O zi minunată petrecută împreună ca o familie fericită.


5. Mai crezi în Moş Crăciun?
Aici aş răspunde cam ca şi C.L.M: cred în "spiritul" Crăciunului, nu cred în moşul cu burtă, îmbrăcat de către Coca Cola în roşu.


6. Ai făcut vreodată îngeri în zăpadă?

Nu prea am avut zăpadă aşa mare la viaţa mea...


7. Unde îţi petreci Crăciunul şi cu cine?
Acasă, cu parinţii şi o carte bună.

8.La ce vârstă şi cum ai aflat cine îţi lasă cadouri sub brad?

Nu amd escoperit neapărat brusc faptul că nu există moşul..prin clasa a 5+a maic redeam, dar aşa pe jumătate.. pur şi simplu a fost o desprindere lină de fanteziile copilăriei.

9. Împodobeşti tu bradul?
Până acum câţiva ani lăsam asta în grija lui tata, dar am început să-l ajut şi eu. Îmi place să aranjez globurile până se vede perect din toate unghiurile. Şi fiindca noi mereu am pus toate culorile în brad, trebuie să am grija să fie asortate cu atenţie, iar aici părinţii au nevoie de ochiul meu ager :)

10. În sufletul tău, mai există spiritul sărbătorilor?
Evident, pentru mine Crăciunul nu este doar 25 decembrie..

11. De Crăciun, îţi place să dai sau să primeşti?
Ambele. Ador să dăruiesc, dar la fel de mult ador să primesc. Din păcate eu sunt o persoană prea generoasă şi prea atentă, încât ajung să am aşteptări prea mari de la ceilalţi şi rămân dezamăgită..

3 comentarii:

  1. frumoase raspunsuri :)
    mi-a placut bancul.

    RăspundețiȘtergere
  2. Koko , Lavi H - da, m-a distrat si pe mine, majoritatea sunt cam dure si nu tocmai dragute..

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...