duminică, 27 noiembrie 2011

Little Liars

Ehh, tare ocupata cu tezele. De anul acesta m-am facut mai silitoare :))
Ca sa nu mai vorbesc ca mi-au venit mie niste idei in vis, si m-am pus sa scriu o poveste/nuvela/roman, depinde ce va iesi.Cel mai probabil n-o sa merg pana intr-acolo incat sa o public, dar imi place sa recitesc, sau sa dau la cunoscuti sa citeasca ce scriu. In fine.
Ma gandeam, facand un test despre cat de mincinos esti (da stiu..lol...), daca oare minciuna este un pacat chiar asa mare. Eu cred ca exista doua cazuri de minciuna. Cand face rau si cand din contra, protejeaza pe cineva. Si atunci, cum se mai aplica legea lui Dumnezeu: "sa nu marturisesti stramb impotriva aproapelui tau"?
Eu una nu sunt o mincinoasa "in serie" si de la o vreme chiar evit sa inventez sau sa ascund lucruri, dar pot spune ca mai si mint. Nu neaparat pentru cazurile cand vreau sa nu ranesc pe cineva (deobicei mai arunc si cate una verde in fata), dar uneori e chiar necesar sa schimbi putin adevarul. Nu dau exemple, caci toata lumea se confrunta cu ele...
Ah si daca te duci la spovedanie si te intreaba preotul daca minti, ce-i spui? Ca mai minti, dar atunci cand e necesar. Apoi preotul zice ca esti pacatos/pacatoasa...
Eh?



sursa foto

4 comentarii:

  1. Eiiii:D Stii cum e, si minciuna e vorba:) asa zice mami:)
    nu e bine sa minti tot timpul, dar uneori e benefic:) Sa zic asa:D

    RăspundețiȘtergere
  2. Cand te spovedesti sa ai grija sa nu minti;))
    Minciuna nu e totdeauna un lucru neaparat rau. Si zic asta pentru ca de multe ori poti sa faci multe persoana sa sufere spunand adevarul.
    Nu trebuie sa minti, ci doar sa eviti o parte din adevar.

    RăspundețiȘtergere
  3. Cu miniuna nu poţi fi obiectiv mereu. Uneori e bine să minţi, alteori trebuie să minţi, dar cea mai bună opţiune este adevărul!

    RăspundețiȘtergere
  4. C.L.M. - da.. cine n-a mintit niciodata, hai sa fim seriosi?

    Zana - pai da.. nu mintim si modelam adevarul sau mai uitam din el :D

    Patratel - sunt de acord, in niciun caz nu invit la minciuna.. mereu am zis ca minciuna inseamna complicare si ca are picioare scurte.. dar nu trebuie sa exageram, totul cu moderatie

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...