duminică, 6 noiembrie 2011

Din întunecimea cluburilor...


Recent a avut loc balul liceului meu (eu sunt a 10-a deci am fost doar ca să dansez) în unul dintre cele mai mari cluburi din oraş. După o seară de zbânţuit, în care am sfârşit alergând desculţă prin parcare până la maşină (mă dureau îngrozitor picioarele), m-am pus să analizez cum a fost, în special partea cu combinările dintre tipe şi tipi şi împerecherea la dansuri lascive.

Şi pe mine şi pe prietena mea ne-au agăţat doi tipi mai mari (majori) şi nu am mai ştiut cum să scăpăm de ei, mai ales ca insistau să "vorbim" la baie... Na, că nu sunt nici mironosiţă, dar nici nu-mi vine să mă combin prin nu ştiu ce club, cu nu ştiu ce terchea-berchea.

Aşa că acum vă întreb? Voi sunteţi de-acord cu cei care îşi caută perechea în cluburi? Durează genul acesta de relaţii, întemeiate într-o noapte de ameţeală şi extaz?



9 comentarii:

  1. să 'vorbiţi' la baie? bună asta:))
    app, faină melodia.

    RăspundețiȘtergere
  2. Hei, nu ma supar daca salvezi poza, dar nu prea cred ca se poate salva, din cauza unui cod pe care il am :d in orice caz, iti las aici adresa de unde am luat-o: http://browse.deviantart.com/?q=singuratate&order=9&offset=24#/d1m2yi4

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu una nu frecventez cluburi, si nu sunt de acord cu cei care isi gasesc perechea acolo, dar fiecare cu parerea lui :) eu nu prea am incredere in persoanele care merg pe acolo, dar poate sunt si exceptii.

    La mine e miercuri balul;))

    RăspundețiȘtergere
  4. hey,

    în culburi? ei bine, dacă ai chef să ţi-o pui şi pa, e ok împerecherea asta, nimic de durată evident:D
    îmi aminteşti de balul din a doişpea, eu am dat start-ul, prima care a dansat desculţă, alerga desculţă-n parcări şi etc:D
    hihi
    piesa nu-mi place!

    RăspundețiȘtergere
  5. pinguu - mda..au si ei niste faze in ei :))

    Lavy H - mersi, dar am reusit s-o salvez, fiindca am dat clik stg pe ea..
    nici eu nu am incredere in majoritatea celor care le frecventeaza (mai ales baietii).

    Bianca - hihi :)
    mie nu-mi displace soundul, dar nu ma omor dupa versuri, tocmai de aceea am pus-o ca reflecta destul de bine subiectul articolului..cu alte cuvinte: exemplu negativ.

    RăspundețiȘtergere
  6. nu stiu ce sa zic:) nu cunosc cazuri:(

    RăspundețiȘtergere
  7. Nu stiu ce sa zic, eu am avut noroc sa-mi intalnesc "perechea" mai simplu....dar am colege care si-au cunoscut prietenii intr-un cub si acum sunt foarte fericiti, unii chiar about ti get married...asa ca trebuei sa keep an open mind. Ca's suficienti tampiti, e clar...ii gasesti oricum pe toate drumurile :))

    RăspundețiȘtergere
  8. Mie nu imi place de fel sa petrec nopti prin cluburi.Pentru mine,iubirea adevarata se infiripa in sufletul celor doi la prima vedere,apoi creste si infloreste din ce in ce mai mult.Dar "cu stil,intr-un maniera delicata","la lumina Lunii"(un fel de).

    RăspundețiȘtergere
  9. CLM - eu cunosc cazuri.. negative..

    Koko - e adevarat, dar deobicei e stiut in cluburi ca se apreciaza doar fizicul, totul e atractie fizica...
    oricum, eu nu sunt genul de persoana care sa isi caute perechea acolo, poate altora li se potriveste

    Anna. -ce frumos zici :) iubirea e mai profunda decat o noapte in club

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...