miercuri, 30 noiembrie 2011

Cum sunt angajati cei de la xeroxuri?

 Deci.. avertisment: postarea aceasta este scrisa la nervi extinsi la maxim [:P]
 Eu sunt din Timisoara, stiti asta. Exista un unic mall in Timisoara, stiti asta. Exista un GallPrint in mallul din Timisoara, stiti asta. Intrebarea mea de astazi este cum *@^`$^#&%^! ii angajeaza pe astia din spatele tejghelelor??? Adica serios, cand tu nu stii nici macar cum sa printezi o imagine cum trebuie, mai vrei sa fii si angajat la o firma de xerox/imprimare?

Astazi am trimis-o pe maicamia (dar nu e prima oara) sa-mi scoata niste materiale scrise si foto color. Cu documentul nu au avut probleme, dar pozele le-au dat tare multe batai de cap. In prima faza le-au scos pe foi separate, marite la dimensiune A4 (evident pixelii nu suportau o asemenea marime, dar nu au observat dansii asta), cu costul de rigoare (destul de mare). Apoi, maicamia ramanand confuza pentru ca nu stia daca eu vroiam sa fie scoase mari si e greseala mea,sau nu, m-a sunat si i-am zis ca evident, imi vreau pozele la dimensiunile impuse de mine, sa se vada clare! S-a dus ea inapoi la ei si a cerut sa le reprinteze de aceasta data sa se vada clar pozele. Si desteptii s-au pus si au luat pozele si le-au inghesuit pe 2 pagini A4, micite, aranjate dragut intr-un document word (evident era prea mult de lucru sa puna fiecare poza intr-o foaie) si le-au printat prea mici, dar clare! (:P). Nu, evident, nu au inteles aluzia ca VREAU POZELE LA DIMENSIUNEA CE LE-AM DAT-O EU! nu....
Asa ca asta este, m-am ales cu poze de mai multe marimi, mici, mari mijlocii, am de unde alege.. :)) Cu toate acestea, maicamia, fire moale, a trebuit sa plateasca pentru fiecare incercare de-a lor. Ohh daca eram cu ea, si-mi sarea mustarul acolo, asa cum mi-a sarit cand am auzit la telefon, ma lua gura si le faceam cu ou si otet de ma puteam eu la masa lor de lucru.

Concluzie: Cei din Tm: Nu va duceti, va implor, la mall pentru astfel de chestii (eu stau aproape si nah), ca ceilalti din mall gen Diverta nu au color, iar cei de la GallPrint sunt singurii si sunt si mega scumpi (nu au concurenta).
Cei care vreti sa va angajati: Fiti siguri ca: aveti creier, sunteti competenti sa lucrati cu un calculator si aveti interes.
Ceilalti: Nu urmati exemplul maicamii si luati-va de ei. Este inadmisibil sa te angajezi sau sa angajezi pe cineva care nu are cunostiinte de IT minime, care are creierul blond si cand persoana respectiva nu isi da interesul pentru ceea ce face! Adica mult lua sa te zdrobesti un picut si sa pui fiecare imagine intr-o pagina de word, daca altfel nu stii s-o scoti? E si greseala mea, nu trebuia sa am incredere in altii.

Totusi.. nu vreau sa fi jignit pe nimeni cu acest post, stiu ca nu toti sunt asa, mai exista si oameni (studenti) ce se angajeaza si chiar stiu sa lucreze. Dar eu de fiecare data cand am fost acolo am dat de cretini.

8 comentarii:

  1. Te înțeleg :)) Am fost odată urgent la Gall Print pentru legatul a 20 de pagini... mi-au spus un preț de am rămas mască și, cu toată urgența mea, tot m-am dus până în Complex să rezolv toată treaba cu 1 leu :))

    RăspundețiȘtergere
  2. stiu cum eeeee! Si la mine in oras (severin) sunt tampiti de genu' :):-j

    RăspundețiȘtergere
  3. Oana - da stiu, si eu am vrut sa leg o carte ce avea vreo 100-200 de pag, iti dai seama cat a costat nu? valeeeu

    C.L.M. - peste tot din pacate :(

    RăspundețiȘtergere
  4. Eh, nu rezolvi dacă te enervezi, deşi uneori prinde bine! Asta-i viaţa. Zâmbeşte! O să fie şi mai bine!

    RăspundețiȘtergere
  5. Patratel - da, ai dreptate. evident pana acum mi-a trecut.. doar ca uneori e asa enervant cand te lovesti de nepasarea si incompetenta unora..

    RăspundețiȘtergere
  6. Oana - ha, si eu dar daca nu am fost acolo.. :(

    Patrăţel - multi o patim..

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...