luni, 10 octombrie 2011

Verde la îngrăşat!


Cred că nu greşesc prea tare dacă afirm că noi toţi am încercat la viaţa noastră câte un regim, pentru slăbit sau îngrăşat. Ei, dacă toate ştim şi auzim peste tot de diete de slăbit, eu aş prefera să vorbesc despre cele de îngrăşat. Vara nu prea încearcă nimeni să se îngraşe, dar o dată cu venirea anotimpurilor reci...

Eu una, mi-am zis să încerc toamna-iarna aceasta să văd cât reuşesc să pun pe mine astfel încât să trec în rândul persoanelor bine făcute. Am 1.67 aprox şi 47-48 kg. Calculatorul pentru depistarea indicelui masei corporale mă situează în rândul persoanelor subponderale. E din cauza construcţiei corpului meu, care permite îngrăşarea foarte rapidă a burţii, coapselor şi a guşei, dar aproape nimic nu se depune şi pe membre şi restul trupului. Probabil printre voi sunt câteva care aveţi acelaşi tip de organism ca al meu.
Aşadar, având în vedere că toate cizmele îmi sunt largi pe picior, consider că trebuie să iau măsuri, să mai pun ceva pe oase. Dar, deşi în trecut am mai avut astfel de încercări, nu mi-au ieşit şi abia acum îmi dau seama de ce. Evident nu m-am ţinut serios de treabă.

Pentru ca o persoană să se îngraşe, şi mai ales dacă vrea să pună doar în anumite zone, trebuie să alterneze regimul alimentar cu sportul. Eu nu merg la sală, însă pentru a evita burtica prea mare, fac în fiecare zi măcar 5 minute de abdomene. Deasemenea pentru a-mi dezvolta în paralel muşchii, fac exerciţii uşoare, tot acasă, pentru braţe: flotări la perete, sau la o masă solidă; pentru picioare şi fese: ridicări şi mers pe vârfuri, genoflexiuni sau fandări şi pentru spate: aplecări şi suciri de trunchi.

În ceea ce priveşte alimentaţia, am găsit un calculator pe dietetik.ro care arată, în funcţie de greutatea ta, câte calorii ar trebui să consumi. Pe lângă calorii, trebuie să consumi alimente bogate în proteine.


Nu numai alimentaţia ajută ci şi înlăturarea stresului, dormitul cât mai mult sau renunţarea la fumat (nu e cazul la mine).


Cam asta este. Eu mi-am început regimul, consum 5 mese pe zi (3 principale şi 2 gustări) şi încerc să mănânc alimente cât mai valoroase din punct de vedere nutriţional, nu mă bazez pe alimente grase, pentru a nu depune mai multă celulită decât carne.


UPDATE: 30 dec 2011: Am reusit sa ma ingras 3 -4 kg, incat acum am 51-52kg. In perioada asta am incercat sa mananc consistent aproape la fiecare masa si sa mai rontai ceva intre mese.

sursa foto
sursa foto

6 comentarii:

  1. Atunci bafta cu dieta. Astept o postare peste ceva timp in care sa te arati multumita de rezultate.
    Pupici :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Spor..la îngrăşat. Mersi de vizită. Am să mai trec pe'aici:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Koko - :D:D *proud* :))

    Gagauta - va fi, sper sa nu uit :D

    pinguu - mersi la fel

    RăspundețiȘtergere
  4. Sper sa-ti reuseasca, dar dupa cum te-ai descris, te asemeni cu mine si sincer eu nu am reusit sa pun nici macar o jumatate de kg in plus. Sper ca u sa ai mai mult succes! So, Break a leg!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  5. another Me - mersi, am inceput monitorizarea ;)

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...