vineri, 28 octombrie 2011

Scurt post


Auci.. dacă vă întrebaţi pe unde am fost.. ei bine am avut o grămadă de învăţat şi chiar nu am mai intrat pe calculator pentru mai mult de 5 minute de vreo 2 săptămâni.. Doamne ajută că e weekend!
Cei sau cele care sunteţi la şcoală ştiţi şi voi ce rău e cu noua structurare a anului şcolar: semestrul ăsta e extrem de scurt şi abia ai timp să-ţi iei toate notele, iar următorul este foarte luuung de zici că nu se mai termină. Aşa că nu am ce face decăt să trag tare acum, iar semestrul următor o să fie mai relaxant :)
Dă Doamne să lungească semestrul sau să scurteze materia, sau facă cum or şti ei mai bine numai să readucă un echilibru în situaţia şcolară.
Până una alta.. eu am intrat în Halloween mood, aşa că vă zic de pe acum... Happy Halloween!! :D

sursa foto

6 comentarii:

  1. ehe...ce n-as mai da sa mai fiu macar o satamana a liceu:D

    RăspundețiȘtergere
  2. Nici nu stiam ca au facut schimbari de genul, suna stupid...na , macar o sa fie mai bine semestrul viitor:*

    RăspundețiȘtergere
  3. avem totusi un avantaj la faptul ca e sucrt, ca imediat se termina :D

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...