joi, 6 octombrie 2011

A murit Steve Jobs...


Sincer, sunt chiar necăjită de această oribilă veste. Nu am ştiut nimic despre Steve Jobs până în urmă cu câteva săptămâni când am citit pentru prima oară biografia vieţii lui şi am aflat istoria produselor Apple. De atunci am purtat un sincer respect pentru acest om. A fost un geniu, un mare inventator, un om deosebit, şi cred cu tărie că va fi pus în viitor pe lista marilor inventatori ai lumii.
Pentru cine nu ştie, aici puteti găsi o scurtă istorie a vieţii lui: click

Pe de altă parte de multe ori am bombănit Apple pentru multele zăpăceli create şi pentru faptul că retrag produsele aşa repede. Dar am aflat cum stă treaba cu chestiunea asta. Steve Jobs, fiind cel cu invenţiile, dar având şi spiritul omului de afaceri a afirmat: "Nu poţi întreba clienţii ce vor şi să încerci să le oferi. Până când construieşti produsul, vor vrea ceva nou".

În concluzie.. ce pot să zic decât să redau un citat al celor de la Apple şi..Rest in peace, Steve!

"Geniul, pasiunea şi energia lui Steve au fost sursa a nenumărate inovaţii, care îmbogăţesc şi îmbunătăţesc vieţile tuturor. Lumea este incomensurabil mai bună datorită lui Steve"

sursa foto

3 comentarii:

  1. Koko,C.L.M.- nu stiu.. dar eu una ma atasasem de el.. imi pare rau :( In fond a creat niste mari inventii!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...