miercuri, 12 octombrie 2011

Întăriţi-vă limba!


Nu prea au sens, dar încercaţi să le ziceţi repede, tot mai repede!

Boul breaz bârlobreaz îmbârlobrezi-s-ar dezbârlobrezirea boului breaz din Bârlobrezeni.

Cosaşul Saşa când coseşte, cât şase saşi saşul coseşte.

Coropişniţa coropişniţea pe coropişniţoi şi coropişniţoiul coropişniţea pe coropişniţă.  

Capra neagră calcă-n clinci. Clinciul crapă-n cinci, crapă capul caprei-n cinci, cum a călcat capra-n clinci.

Jra, jre, jri, jro, jru, jră, jrî 

Naaa, vă simţiţi limba mai caldă?
Sunt foarte funny :)

P.S. Doar de curiozitate.. dar a reuşit cineva dintre voi să înnoade codiţa cireşei cu limba?

12 comentarii:

  1. Nu pot :( Chiar nu-mi iese! Singura care mi-a ieşit din seria aceasta a fost cea cu capra. Niciodată n-am avut dicţie prea bună.

    P.S: îmi place blogul, am să mai trec pe aici!

    RăspundețiȘtergere
  2. Hi hi:D eu am reusit :))))))))))))

    RăspundețiȘtergere
  3. Bai, surinzator le-am zis repede si corect! :D

    RăspundețiȘtergere
  4. Rebeca C. - Mie nu imi iese bine cea cu cosasul ..mereu mi se imbarliga limba in gura la s-uri si ş-uri

    C.L.M. - ai reusit sa le citesti, sau ai reusit chestia cu codita? :)

    Ana. - Nu-s foarte grele, mie imi place sa le exersez cu creionul in gura, ca-n poza. Ma pregatesc pentru bac sa am dictie buna :))

    RăspundețiȘtergere
  5. Hai măi...mă faci să mi se încruce gura în limbă =))))

    RăspundețiȘtergere
  6. Pff..am băgat din'astea în 4 ani de teatru, de n-am mai ştiut de mine:)) acum îmi ies:)) şi fără să vreau!

    RăspundețiȘtergere
  7. Foarte funny intr-adevar...Cea cu cosasul nu-mi iese nici mie :) ....

    RăspundețiȘtergere
  8. annitu - :))))) bine zis

    C.L.M - e bine de stiut ca se poate, voi incerca si eu

    pinguu - sunt necesare pt a fi actor..:) e bine sa le stii, caci e neplacut sa ai probleme cu dictia

    another Me - am descoperit ca trebuie sa ma concentrez la pozitia limbii in gura: la s se curbeaza in sus limba, iar la sh e mai jos limba :D da tot e greeeu :|

    RăspundețiȘtergere
  9. Fata fierarului face fasole frecata fara foc fiindca focul face fum:)):)0

    RăspundețiȘtergere
  10. Am o problema cu "ş"-urile si fara sa fie prea multe d-apai cum e aia cu cosaşul... in rest, e bine. :D

    RăspundețiȘtergere
  11. dydy - :D da, imi aduc aminte din clasele 1-4 cand ne punea invatatoarea sa zicem o propozitie in care toate cuvintele incep cu aceeasi litera :))
    gagauta - eu am cu r-urile si l-urile :) de aia m-am pus pe exercitii de dictie, sa vorbesc clar la bac :D

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...